Tuto reklamu nepřeskočíte: MINI Cooper YouTube Pre-Roll Race

24. 11. 2015 | Petr Michl
Video reklama jinak. MINI Cooper dokáže pětivteřinový souboj s divákem vždy vyhrát.

Tu scénu známe všichni z automobilových závodů. Autům na startovní čáře burácejí motory, jejich řidiči čekají netrpělivě na signál, aby šlápli na plyn a okamžitě akcelerovali. V podobné situaci se nachází na internetu každý den stamiliony lidí. Nečekají akorát na mávnutí šachovnicového praporu, ale na to, až skončí pětivteřinový odpočet a oni budou moci kliknout na "Přeskočit reklamu".

Nová video reklama na Mini Cooper vychází přesně z tohoto poznatku. Do pěti vteřin dokáže sdělit vše podstatné tím, že se postaví na startovní čáru s divákem a dá si s ním malý souboj. Podívejte se na to ve videu.

 
Jedním z často opakovaných rad pro tvorbu video reklamy je nezaložit ji na postupném stavění příběhu s gradací v posledních okamžicích třicetivteřinového spotu, jak to vídáme v televizi. Receptem je upoutat v prvních pěti vteřinách pozornost, aby byl divák zvědavý, co bude dál. Dokázat říct vše, co jste chtěli tak, aby dalších 25 vteřin z klasické stopáže už nebylo potřeba, je pak  již dílem výjimečné kreativity, která se tak často nevidí. Mimo Mini Cooperu se to letos podařilo již jen americké pojišťovně Geico. Ta si odnesla zlato z Cannes Lions za doslova nepřeskočitelný pre-roll.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: