Tinder zve dva chronické vymlouvače na rande, na kterém se nedokázali za 3 roky domluvit

24. 7. 2017 | Petr Michl
Někdy se lásce musí trochu pomoct. Tinder zaplatil rande na Havaji Joshovi a Michelle, kteří se nedokázali za 3 roky dohodnout na schůzce a jejich výmluvy se staly doslova virální.

Pohotová reakce značky je mnohdy lepší než dlouho připravovaná kampaň. Přesně ta se povedla Tinderu, který nabídl zařídit rande doslova kdekoliv páru, který našel svůj Match už v roce 2014, ale jejich konverzace se nikdy pořádně nerozvinula.

Nepředbíhejme a začněme s představením. Toto je 22letý Josh Avsec.

 

A níže vidíte o rok mladší Michelle Arendas.

 

Před třemi lety si swipem doprava potvrdili, že si jsou navzájem sympatičtí. Josh pak udělal očekávané, poslal Michelle zprávu, prosté: „Hey Michele.“ Na odpověď čekal a čekal, až se mu po 2 měsících ozvala se vzkazem:

„Omlouvám se, umřel mi telefon.“

Den na to si vyměnili dvě vtipné repliky.

Josh„Wow. To si našla dost rychle. Obvykle hledám nabíječku 5 měsíců“

Michelle: „Jo. Chtěla jsem si být jistá, že je fakt nabitý. Z 0 na 100 to opravdu trvá.“

I Josh dal nicméně poznat Michelle její medicíny. Počkal přes 2 měsíce a v druhé půlce roku 2015 se stručně omluvi:

Omlouvám se, byl jsem ve sprše." 

Michelle si vzala na reakci skoro měsíc: 

 „Hej, zrovna jsem si tu zprávu přečetla. Omlouvám se, byla jsem na přednášce." 

 

Ostatně 3 výmluvy na školu a zaneprázdněnost jim stačily až do roku 2016. 

A ani s rokem 2017 se to moc nezlepšilo. 

Celkově mezi nimi probíhala podobná konverzace s velice dlouhými časovými odmlkami po 3 roky. Když Josh zveřejnil její printscreeny na Twitteru s tím, že až jednou Michelle potká, bude to stát určitě za to, staly se rychle virální. 

S vtipnou odpovědí přispěchala i Michelle.

 

Důvodem, proč si o tom zde čtete, je ovšem reakce samotného Tinderu. Ten nenechal věc vyšumět jako pouhou internetovou legraci a nabídl oběma potenciálním milencům možnost vybrat si do 24 hodin místo pro jejich rande de facto kdekoliv na světě s tím, že náklady budou na ně.

 

Následovalo pochopitelně nadšení.

 

A věčně virtuálně zaneprázdnění Josh a Michelle zažijí rande nakonec na Havaji. Jak ale Tinder pro jistotu dodává, dva roky na balení zavazadel jim rozhodně nedá. 

 

Vyjde jim to? Počkejme si do konce srpna. 

Internet za to Tinder pochopitelně miluje a tomuto tématu se dostává prostor i v tradičních médiích. Zítra se mají oba ještě před svou schůzkou na Havaji potkat poprvé naživo v pořadu Good Morning America na televizní stanici ABC. 


Lidé fandí tomu, aby byla Michelle ta pravá. Prý proto existují nepopiratelné indicie. 


Kam dál?

 

Poselstvím tohoto příběhu není, že byste měli takto (ne)odpovídat lidem z internetových seznamek a třeba se to za pár let vyplatí. Je jím spíše to, že v pozitivním slova smyslu zcela neočekávaný akt pozornosti od značky ke svým zákazníkům či uživatelům nezůstává v online prostředí obvykle bez odměny. A která značka by netoužila být milovaným hrdinou?

Něco podobného se nepodařilo rozhodně poprvé. Podívejte se na další příklad v článku I holky chtějí své vzory. Sedmiletá dívka přesvědčila značku LEGO, aby dělala i LEGO vědkyně.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: