Teri Blitzen chce omezit komerci. Končí s Bubbleology i Rowentou

29. 9. 2016 | Petr Michl
Negativní ohlasy dohnaly ke změně přístupu i královnu komerce českého YouTube. Tereza Hodanová alias Teri Blitzen končí s formátem videí Čaj s Teri a nebude už propagovat čaje Bubble Tea od Bubbleology.



Negativní ohlasy dohnaly ke změně přístupu i královnu komerce českého YouTube. Tereza Hodanová alias Teri Blitzen končí s formátem videí Čaj s Teri a nebude už propagovat čaje Bubble Tea od Bubbleology. Stejně tak končí se spoluprací s Rowentou navázanou na soutěž Elite Model Look.

Společnost Bubbleology v posledních měsísích zcela nezvládla svou krizovou komunikaci a stala se z love brandu s prémiovou cenou za čaj Bubble Tea pochybnou značkou klamající zákazníky. Hlavní tváří značky byla právě Teri Blitzen, která ji spojila se svou nejdéle vysílanou sérií videí Čaj s Teri. Teri Blitzen ve včerejším videu tohoto formátu oznámila, že se jedná o úplně poslední Čaj s Teri.

Mezi důvody uvedla vyčerpání z povídání toho, co si myslí a co zažila. Minimálně stejně významnou příčinou ale bude také to, že byl Čaj s Teri tak svázaný s Bubbleology. „Nikdy by mě nenanapadlo, že firma, kterou beru jako rodinu, mi byla schopná lhát," uvedla a dodala: „Bubbleology je se mnou spojený. Když lidi nadávají na tu značku, tak automaticky šijou do mě."

Omezení se ale bude týkat i spolupráce s dalšími brandy. „Chtěla bych skončit s tak extrémní komercí, která byla na tomto kanále poslední rok a půl... Je hrozně těžké odmítat, když vás osloví značka, kterou máte třeba rádi. Viděla jsem to jako příležitost a chtěla jsem se o to s vámi podělit. Nenapadlo mě, že vás to nebude zajímat," přiblížila Teri Blitzen toto téma.

Končí také se spoluprací se společností Rowenta provázanou se soutěží Elite Model Look. „Nechci šířit mezi mladý holky: "Buďte modelky a používejte u toho Rowentu." Chci šířit to, aby se holky měly rády nehledě na to, jestli mají 180 nebo 158 (centimetrů - pozn. red.) jako já."


Ukázka videa vzniklého ze spolupráce s Rowentou. Ještě jedno ve formátu giveaway prý přijde.

To neznamená, že končí spolupráci se všemi značkami. Existují prý takové, s nimiž jde vymyslet obsah, který by byl pro publikum zajímavý. Nebudou mezi nimi ale například kosmetické značky, které testují své produkty na zvířatech.

(Edit 29 . 09. 19:52) Do redakce nám na vyjádření Teri Blitzen došla reakce od Bubbleology. Její country manažer pro ČR Jaroslav Švadlenka uvádí: „Teri Blitzen jsme nelhali - přírodní barviva jsme v minulosti v našich surovinách používali, byla však barevně nestálá a chuťově slabá. Po stížnostech zákazníků jsme je tedy vrátili zpět dodavateli k testování a přešli k původním umělým barvivům. Bylo naší chybou, že se pak tato informace nedostala mezi všechny naše fanoušky a zákazníky. K přírodním barvivům se postupně vracíme, v tuto chvíli azobarviva neobsahují ovocné příchutě liči, limeta, bílá broskev, dále krémové příchutě kokos, vanilka, banán, taro matcha, kakao, mandle, moka a papája. Všechny jsou již dnes v nabídce našich čajových barů. Detailní plán postupného přechodu na přírodní barviva uveřejníme do konce října na našich webových stránkách a bude k dispozici k nahlédnutí na našich čajových barech.

Spolupráce s Teri Blitzen byla pro Bubbleology velmi inspirativní a přínosná. Byla pro nás nejen kolegyní, ale i kamarádkou, pomáhala nám sdílet názory svých fanoušků a vrstevníků. Mediální nátlak, který na ni byl poslední týdny vyvíjen, nás velmi mrzí. Doufáme, že nyní, když se Teri rozhodla věnovat novým projektům mimo komerční sféru, nebude muset nadále čelit výpadům, které si nezaslouží. Děkujeme jí za spolupráci a přejeme hodně štěstí a potřebného klidu pro její další tvorbu."


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: