Talíř vymyšlený reklamní agenturou snižuje počet kalorií jídla, které se na něm podává

27. 5. 2016 | Petr Michl
Každá kalorie dolů se počítá.

Smutným faktem je, že velká část skutečně chutných jídel, nepatří mezi ty extrémně zdravé. Mnohé pochutiny z thajské kuchyně jsou pak mastné od oleje, na němž se smaží. Reklamní agentura BBDO Bangkok přišla na zlepšovák, který učiní daná jídla o něco menším zlem.

BBDO Bangkog se snažila ve spolupráci s Thajskou nadací pro podporu zdraví přijít na řešení, jak snížit 2. nejvyšší míru obezity populace v jihovýchodní Asii. I ta nejlepší osvětová kampaň na mnoho lidí nedopadne, nebo se od nich v tomto případě doslova s výsměchem odrazí. I to je důvod, proč je výstupem v tomto případě něco hmatatelnější. Konkrétně se jedná o talíř AbsorbPlate s perforací, 500 malými prohlubněmi, které zachytí údajně až 7 mililitrů mastnoty.

Jídlo podávané na tomto talíři se může stát o něco méně mastné a zároveň se jeho počet kalorií může snížit až o 30. To vám samo o sobě úzký pas neuhlídá, ale od určitého okamžiku se každé zlepšení počítá. Detaily odhaluje případová studie níže.

Zdroj: Campaign Asia

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: