Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
21. 4. 2017 | Petr Michl

Takto vypadá peklo v kině

  

Víte, proč mnoho lidí upřednostňuje sledování filmů v pohodlí domova před natřískaným kinosálem? Protože jim ohromné plátno a skvělý zvuk nedokážou vyvážit všechna negativa, která jsou s běžnými návštěvníky kina spojeny. Ve spotu vytvořené Leo Burnett Dubai je máte všechny pohromadě: původce chroupání, srkání, krkání a dokonce i prdění. Přehnaně vzlykající i ty smějící se v místech, kdy to není vůbec vtipné. Ty, co ruší věčným couráním na záchod, i ty, kteří to zvládnou svým odérem. Vyvolali jsme ve vás živé vzpomínky? To je nic oproti tomu, co zvládne samotná reklama. 

Kdyby vám přišlo poselství spotu příliš nenápadné, připomínáme, že jde o upozornění na slevovou akci „dva za cenu jednoho“ v síti kin ve Spojených Arabských Emirátech. Platí tedy v úterý a pro zákazníky mobilního operátora s názvem du. Takto propracovaná reklama pro slevovou akci se může zdát jako trochu příliš. Přesto si zaslouží obdiv.

Až fyzicky hmatatelný výčet všech nešvarů kinosálů vystihuje, že v kině chcete sedět vedle někoho, koho znáte. A to byl přesně ten pocit, kteří chtěli tvůrci vyvolat. To, že jejich dílo funguje zároveň jako skvělá reklama na Netflix a všechny další Video on Demand služby, díky kterým nutně do kina nemusíte, raději pomineme. 

Tip redakce: 

Agentura Leo Burnett Dubai spolupracuje na propagaci „du Tuesdays“ dlouhodobě. V roce 2015 přišla se spoty poukazujícími na to, že některé filmy jsou příliš informativní, abyste se na ně dívali sami. Upozorňujeme, že toto bude bavit jen právníky...


Některé filmy jsou zase pro osamělé sledování příliš stresující.

 

A některé jsou prostě jen příliš bláznivé. Mimochodem chápete, proč v tomto spotu zazní také čeština?

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: