Takto vypadá peklo v kině

21. 4. 2017 | Petr Michl
Chroupání, srkání, krkání a dokonce i prdění, patetické vzlykání i smích tam, kde to není vůbec vtipné. Vezměte si kyblík popcornu a podívejte se na reklamu upozorňující na ty největší nešvary kinosálů.

  

Víte, proč mnoho lidí upřednostňuje sledování filmů v pohodlí domova před natřískaným kinosálem? Protože jim ohromné plátno a skvělý zvuk nedokážou vyvážit všechna negativa, která jsou s běžnými návštěvníky kina spojeny. Ve spotu vytvořené Leo Burnett Dubai je máte všechny pohromadě: původce chroupání, srkání, krkání a dokonce i prdění. Přehnaně vzlykající i ty smějící se v místech, kdy to není vůbec vtipné. Ty, co ruší věčným couráním na záchod, i ty, kteří to zvládnou svým odérem. Vyvolali jsme ve vás živé vzpomínky? To je nic oproti tomu, co zvládne samotná reklama. 

Kdyby vám přišlo poselství spotu příliš nenápadné, připomínáme, že jde o upozornění na slevovou akci „dva za cenu jednoho“ v síti kin ve Spojených Arabských Emirátech. Platí tedy v úterý a pro zákazníky mobilního operátora s názvem du. Takto propracovaná reklama pro slevovou akci se může zdát jako trochu příliš. Přesto si zaslouží obdiv.

Až fyzicky hmatatelný výčet všech nešvarů kinosálů vystihuje, že v kině chcete sedět vedle někoho, koho znáte. A to byl přesně ten pocit, kteří chtěli tvůrci vyvolat. To, že jejich dílo funguje zároveň jako skvělá reklama na Netflix a všechny další Video on Demand služby, díky kterým nutně do kina nemusíte, raději pomineme. 

Tip redakce: 

Agentura Leo Burnett Dubai spolupracuje na propagaci „du Tuesdays“ dlouhodobě. V roce 2015 přišla se spoty poukazujícími na to, že některé filmy jsou příliš informativní, abyste se na ně dívali sami. Upozorňujeme, že toto bude bavit jen právníky...


Některé filmy jsou zase pro osamělé sledování příliš stresující.

 

A některé jsou prostě jen příliš bláznivé. Mimochodem chápete, proč v tomto spotu zazní také čeština?

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: