Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
16. 2. 2017 | Petr Michl

Sport.cz spustil informační servis přes Facebook Messenger

Sport.cz dnes jako jeden z prvních v ČR spustil informační servis pro fanoušky sportu přímo na Facebook Messengeru. Lidé si mohou vybrat rubriky, ze kterých chtějí každý den dostávat novinky, ale i čas doručení. Články o fotbale, hokeji, biatlonu, ale i o Jardovi Jágrovi nebo Martině Sáblíkové si mohou pravidelně číst třeba u ranní kávy nebo cestou z práce.

Nejnavštěvovanější sportovní server v České republice se tímto krokem snaží zvýšit dosah svého obsahu. V okamžik, kdy lidé na jeho fanouškovské stránce kliknou na „Poslat zprávu“  (myšleno a adresátem Sport.cz - pozn. red.), objeví se jim přímo v Messengeru nabídka na zasílání sportovních novinek. Stačí potvrdit souhlas, vybrat si čas a sport a začnou jim pravidelně chodit články ze zvoleného sportovního odvětví.

Tomáš Barták, produktový manažer Sport.cz, k tomu doplňuje:

 „Sport.cz takto umí posílat i články týkající se konkrétních sportovců nebo jakýchkoliv jiných zadaných výrazů. Stačí je vepsat do Messengeru a za okamžik mu budou fulltextově vyhledané články ze Sport.cz doručeny.“

Seznam.cz aktuálně zvažuje tuto novinku i pro další své služby. Na Sport.cz zavítá měsíčně téměř 1,8 milionu lidí, kteří si zobrazí 70 milionů stránek a zhlédnou 3 miliony videí. Dvě třetiny návštěvníků jsou muži.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: