Soutěž internetové efektivity IEA začíná

13. 3. 2017 | redakce
Dnes se otvírají nominace do nejvýznamnější soutěže internetové efektivity u nás, soutěže Internet Effectiveness Awards.

 

Dnes, v pondělí 13. 3., se otvírají nominace do nejvýznamnější soutěže internetové efektivity u nás, soutěže Internet Effectiveness Awards, kterou pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení - Asociace.BIZ.

„Nový ročník IEA rozšíří soutěž o možnost nominovat projekty do kategorie start-upů, e-shopů, digitálních kampaní, e-mailingu, sociálních sítí a obsahového marketingu. Samostatnou kategorii budou mít i mobilní aplikace. Celkem s 10 tradičními oborovými kategoriemi je tak na výběr 16 možností pro nominaci Vašeho úspěšného projektu. Všechny kategorie budou hodnoceny z pohledu efektivity přínosu řešení pro zadavatele. Dodavatelé a agentury budou tedy moci zadavatelům prokázat, že dokáží z dané investice vytěžit nevyšší přínos. Konečně co důležitějšího by mělo zadavatele zajímat?“ dodává výkonný ředitel Asociace.BIZ, Leoš Špachta.

Projekty, které byly uvedeny na trh v roce 2016, můžete nominovat do kategorií, které umožní soutěžit jak velkým společnostem, tak neziskovkám nebo obecně prospěšným projektům:

  • banky, pojišťovny, finance
  • telekomunikace, IT / SW firmy
  • energetika a utility
  • výrobci a průmyslové firmy
  • stavebnictví a nemovitosti
  • cestovní ruch a dopravní služby 
  • spotřební zboží a služby
  • start-up projekt
  • státní správa, služby státní správy
  • neziskový sektor a obecně prospěšné projekty
  • e-shop
  • digitální reklamní kampaň
  • e-mailing
  • sociální sítě
  • obsahový marketing
  • mobilní aplikace

Porota se bude skládat celkem z 28 porotců, manažerů a autorit digitální branže. Hlavním partnerem soutěže je opět Microsoft, v jehož pražském konferenčním centru se uskuteční 29.6.2017 prezentace nejúspěšnějších řešení pod názvem IEA Business Inspiration a galavečer s vyhlášením výsledků. Večer bude moderovat opět Jiří Mádl.


Momentka z loňského galavečera

Absolutní vítěz soutěže získá cenu Grand Prix v podobě luxusního křišťálu od sklárny MOSER. Tuto cenu v posledních ročnících získali společnosti LEGO za projekt WishList, ČSOB – ERA za CSR projekt ERA pomáhá regionům nebo Ford Motor Company za kampaň Jak prodat auto, které ještě není na trhu. Nominace je možné podávat od 13. 3. do 28. 4. 2017.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: