Snickers se vzdává svého jména na obalech tyčinky. Místo názvu značky na nich najdete třeba Ospalce či Bručouna

22. 9. 2015 | Kateřina Tauchenová
Princezna, Ukňouránek, Královna dramatu nebo Netrpělivka. Nové obaly tyčinek Snickers vám pomohou upozornit vaše blízké na to, co s nimi dokáže udělat hlad. Protože „Když máš hlad, nejsi to ty.“

Princezna, Ukňouránek, Královna dramatu nebo Netrpělivka. Nové obaly tyčinek Snickers vám pomohou upozornit vaše blízké na to, co s nimi dokáže udělat hlad. Protože „Když máš hlad, nejsi to ty.“

Tyčinka Snickers posunula svou kampaň „Když máš hlad, nejsi to ty“ na další úroveň. Kromě oblíbených TV spotů, které běží i u nás, nyní na americkém trhu přichází s jedenadvaceti variantami obalů, z nichž každý poukazuje na jeden ze „symptomů hladu“.

Výrobce čokoládových tyčinek si tak k obrazu svému přizpůsobil personalizovanou úpravu obalů, se kterou původně přišla Coca Cola. Zatímco její etikety ale byly milé a měly majitele lahve potěšit, Snickers se vydal trochu jinou cestou. Obaly tyčinek totiž hlásají vlastnosti, které v lidech probouzí hlad. A v takových případech nejde o vlastnosti úplně kladné.

Namísto tyčinky s klasickým logem Snickers tak lidé mohou své blízké a přátele obdarovat tyčinkou s popisem toho, jak se chovají, když mají hlad. Vybrat si mohou z nemilosrdných pojmenování jako Grouchy (Bručoun), Confused (Zmatený), Irritable (Vznětlivý), Impatient (Netrpělivý), Complainer (Stěžovatel), Whiny (Ukňouránek), Curmudgeon (Mrzout) nebo z trochu jemnějších variant jako Rebellious (Rebel) Sleepy (Ospalec), Loopy (Praštěný), b(Zapomětlivý), Drama Mama (Královna dramatu) nebo Princess (Princezna).

Součástí kampaně je i spot, ve kterém operátor na Snickers „Hladové lince“ přijímá hovory od lidí, jejichž přátelé se právě pod vlivem hladu chovají „divně“. Na základě popisu jejich chování pak vyhodnotí jejich „diagnózu“ a pošle za nimi messengera s tou správnou tyčinkou.

Nové obaly by se měly na trhu objevit ke konci měsíce. Část tyčinek ale zůstane i v průběhu kampaně v původních obalech. „Věříme, že nové obaly lidi inspirují nejen k tomu, aby objevili své vlastní projevy hladu a svůj hlad co nejrychleji utišili, ale také k tomu, aby touto vtipnou cestou upozornili své blízké na to, čím se stávají oni, když mají hlad,“ uvedla pro server AdWeek brand director značky Snickers Allison Miazga-Bedrick.

Podobnou kampaň proběhla na jaře ve Velké Británii, kde bylo na trh dodáno cca 600 000 balení tyčinek Kit Kat s nápisem „YouTube Break“. Přečtěte si o ní zde.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: