Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
26. 9. 2016 | Petr Michl

Snapchat bude prodávat módní brýle schopné natočit 10vteřinová videa



Přijde vám bláznivé vytvářet po neúspěchu Google Glass další chytré brýle, akorát mnohem hloupější? Přesně to zamýšlí Snapchat. Oznámil, že brzy na trh uvede vlastní brýle Spectacles. Módní kousek umí pořádně jen jednu věc: nahrávat maximálně 10vteřinová videa.

Stropem je tedy stejná nejdelší stopáž, kterou je možné nahrát na Snapchat. Spárovat přitom brýle přes bluetooth s vaším telefonem a Snapchat aplikací by mělo být dílo okamžiku.

V čem spočívá kouzlo oproti použití mnoha jiných zařízení, které také mohou natočit video, včetně samotného telefonu? Prý to, že člověk nemusí na natáčení příliš myslet. Stačí zmáčknout tlačítko po straně brýlí. Zároveň má video zachytit velmi široký úhel záběru 115 stupňů do všech stran, který má odpovídat tomu, jak vnímáme realitu našima očima. CEO Snapchatu Evan Spiegel přiblížil Wall Street Journal, jaké to může mít výhody, popsáním svých uživatelských zkušeností z dovolené s jeho snoubenkou Mirandou Kerr:

Byla to naše první dovolená a jeli jsme na pár dnů na Big Sur. Procházeli jsme lesy, stoupali přes kmeny, dívali se na nádherné stromy. Když jsem se pak podíval na pořízené záběry, mohl jsem vidět moje vzpomínky viděné skrze mé oči. Bylo to neuvěřitelné. Je jedna věc vidět záběry z vašeho zážitku a druhá mít zkušenost zkušenosti. Bylo to nejblíže, co jsem kdy zažil, ve smyslu zprostředkování pocitu, jako bych tam byl znovu."

Záběry přímo z brýlí můžete vidět například zde. Je z nich patrné, že širokoúhlé provedení do stran i na výšku umožňuje zobrazit nerušený vycentrovaný záběr i při otáčení telefonem.

Brýle mají být dostupné ve třech barevných variantách. Jejich další přidanou hodnotou má být i fakt, že se budou samy nabíjet po vložení do vlastního pouzdra.

Jejich cena bude 129 dolarů a 99 centů. Mimochodem Snapchat  bere uvedení tohoto produktu skutečně vážně. Natolik, že se na důkaz toho, že společnost už není jen o virtuálním chatování, přejmenovává na Snap.

Zdroje: Wall Street Journal, The Financial Times

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: