Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
3. 4. 2012 | Bednářová Daniela

Skype má novou reklamní kampaň - zavolejte mámě

Zamyslete se nad tím, jak v moderní době komunikujete. Mámě k narozeninám pošlete stručnou textovku, kamarádům napíšete hromadný vzkaz přes zprávy na Facebooku a sotva poznáte hlas vlastního sourozence po telefonu.

Komunikační služba Skype se snaží ve své nové reklamní kampani ‘Time for Skype’, kterou spustila v pondělí 2. dubna, poukázat na to, jak spolu lidé v moderní době komunikují a přitáhnout ke své službě větší pozornost.

Do kampaně, která poběží v Americe a v Anglii, plánuje investovat asi 12 milionů dolarů. V první fázi che Skype potenciální uživatele internetového volání oslovit prostřednictvím outdoorové reklamy, například umístěné na několika nejrušněnších stanicích londýnského metra a na autobusech.

Hlavní část reklamního sdělení tvoří texty, které obsahují i poselství pro mezilidské vztahy. Reklamní agentura Pereira & O'Dell, která na kampani pracuje, provedla průzkum a zjistila, že jsou lidé s telefonováním rodině a přátelům na štíru. Outdoorové reklamy tak hlavně mají přimět lidi zamyslet se nad tím, jak komunikují. “140 znaků neznamená být v kontaktu.”

V další fázi kampaně se hodlá společnost Skype zaměřit na prezentaci svých nabízených produktů. Videorozhovory jsou sice nejznámější službou, kterou Skype poskytuje, ale zdaleka ne jedinou. V digitální části kampaně, kterou spustí 19. dubna, chce položit důraz i na služby jako je sdílení souborů, chat, volání na mobily a pevné linky nebo skupinové videorozhovory.

Zdroj: www.adage.com
 

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: