Sitcom Přátelé zajímá lidi dodnes. I díky pre-rollům na YouTube od Netflixu

30. 3. 2016 | Petr Michl
Netflix dokázal udělat velké haló i s 12 let starým sitcomem Přátelé. Pomohlo mu k tomu nápadité využití pre-roll reklam na YouTube.



Sitcom Přátelé jsme už viděli všichni a někteří z nás dokonce opakovaně. Zařazení jeho kompletních 10 sérií do nabídky video-on-demand služby Netflix tak rozhodně není nic světoborného. Kampaň od Ogilvy Paris ovšem poměrně zdařile budí dojem, že se jedná o významnou událost.

Činí tak s pomocí pre-roll reklam na YouTube. Tým agentury nejprve zanalyzoval častá klíčová slova zadávaná do vyhledávacího políčka na YouTube a došel k poznání, že téměř ke všem z nich se dá najít v rámci celkových 236 epizod seriálu nějaká související scéna. Právě ta je pak využita jako základ pro YT reklamu předcházející rozkliklému výsledku hledání.

Hledáte kočičí video? I to se vyskytlo v Přátelích. Kdo chce tanec, ten zří slavné robotické pohyby při tanečním čísle Rosse a Monicy. Ani nemusíme dodávat, že bláznivou písničku obstará Phoebe.  

Dle Ogilvy nalezli pasující scény až pro tisíce populárních klíčových slov. Nadšení fanoušci seriálu, který se přestal natáčet před dlouhými 12 lety, tvrdí, že Přátelé jsou pokladnicí moderního sitcomu a všichni jeho nástupci ho jenom kopírují. Popsaná kampaň dává tomuto zjištění zapravdu, nebo minimálně upozorňuje na to, že scénáristi po určitém čase nevyhnutelně obsáhnou všechny možné zápletky a situace, které vás jen mohou napadnout.

Štítky dokumentu: Reklama online YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: