Seznam.cz spustí svou televizní stanici v pátek 12. ledna

10. 1. 2018 | redakce
Seznam.cz usoudil, že by byl hřích neukousnout si z inzertního koláče klasického televizního vysílání. Jeho vlastní stanice startuje už tento pátek. Televize Seznam bude dostupná na 100 % území České republiky prostřednictvím terestriálního vysílání.

Společnost Seznam.cz, spustí v pátek 12. ledna Televizi Seznam. Klasický televizní kanál lidé naladí v celoplošném multiplexu 3 Českých Radiokomunikací i u všech hlavních poskytovatelů kabelového, satelitního a IPTV vysílání. Televize Seznam bude nabízet kvalitní informace a zábavu a chce stavět na autorském, originálním obsahu od známých českých tvůrců.

Televize Seznam bude dostupná na 100 % území České republiky prostřednictvím terestriálního vysílání Českých Radiokomunikací. Přibližně 2 100 000 domácností ji pak bude moci sledovat také skrze partnerské poskytovatele, jakými jsou například UPC, Skylink, O2 TV, DigiTV, T-Mobile TV a patnácti dalších. Diváci O2 TV navíc budou mít jako první přístup i do archivu Stream.cz.

„Ke spuštění vlastního televizního kanálu nás vedl fakt, že v Seznamu vyrábíme spoustu kvalitního video obsahu. Vedle Seznam Zpráv a Stream.cz tak přidáváme další platformu, na které ho lidé mohou sledovat,“ říká Pavel Zima, místopředseda představenstva a ředitel pro exekutivu a komunikaci společnosti Seznam.cz. Dodává zároveň, že: „O vlastním televizním kanále jsme začali poprvé uvažovat loni v létě. Víme, že i přes půlroční tvrdou a usilovnou práci na něm bude i nyní stále co vylepšovat. Nechceme ale další rok vysílat tzv. do zdi, když víme, že kvalita obsahu je na takové úrovni, že si ho můžeme dovolit pustit mezi diváky.“ 

Televize Seznam nabídne v kontinuálním vysílání zpravodajství i zábavu

Televize Seznam bude v průběhu celého dne kombinovat proud aktuálního zpravodajství a autorských pořadů„Vsadili jsme na původní český obsah, který diváci najdou jen u nás,“ vysvětluje Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a TV, a dodává: „Formát naší televize se odlišuje od tradičního modelu zpravodajských stanic, v programu se střídají živá interaktivní studia a kvalitně, do hloubky zpracované příběhy, fenomény a kauzy ve formě delších pořadů.“ 

Denně od 18.00 hodin nabídne Televize Seznam analytické Večerní zprávy, politicko-ekonomický Duel a magazíny o dění ve sportu a světě slavných. Večerní prime-time vyplní premiéry pořadů z dílny Seznamu. Pondělí patří osobnostem, úterý kauzám a reportérům, středa kontaktním pořadům s diváky. Ve čtvrtek se bude stanice věnovat byznysu a datovým analýzám, pátek přinese portréty slavných. O víkendu diváky čekají zábavné pořady a seriály z dílny Stream.cz.


Schéma televizního programu Seznam televize ve večerních hodinách. Zdroj: Seznam blog

Slibovaný program odráží především současný obsah Seznam Zpráv rozšířený po nedávném velkém náboru zkušených novinářů. Novinkou je ale třeba Olga Šípková bude jedním z moderátorů každodenního lifestylového studia Ráno na gauči. Nové pořady představí i Sabina Slonková, Helena Šulcová, Tereza Willoughby či sportovní expert Luděk Mádl. V nové podobě uvede televize i úspěšné video formáty z webu Seznam Zprávy, jakými jsou investigativní Zvláštní vyšetřování režisérské dvojice Vít Klusák-Filip Remunda, večerní rozhovory z cyklu Výzva či satirický pořad Jindřicha Šídla Šťastné pondělí. Jednou z vlajkových lodí budou reportérské sondy do života v Česku i ve světě Filipa Horského a Jiřího Hoška.

V terestriálním vysílání poběží i upravená HbbTV aplikace, ve které lidé najdou vybrané pořady Seznam Zpráv i seriály a pořady Stream.cz.


Lifestylového studio, v němž se natáčí například pořad Slavní. Zdroj: Seznam blog

První velcí inzerenti jsou již nasmlouvaní

Krok Seznam.cz směrem ke klasické TV je logický. Byla by škoda se nezakousnout do inzertního koláče klasické televize, když mohou nabídnout obsah, který televizní kvality splňuje. První inzerenti jsou přitom již nasmlouvaní.  Mezi ty, kteří si ve vysílání Seznamu reklamní prostor zakoupili, patří například Plzeňský Prazdroj, Česká spořitelna nebo KKCG. „Není naší ambicí uživit novou Televizi Seznam už v prvním roce jejího fungování z reklamy. Zájem inzerentů a agentur je pro nás velmi dobrým signálem potvrzujícím důvěru trhu v Seznam a jeho produkty,“vysvětluje obchodní ředitel Seznam.cz Martin Švarc

Štítky dokumentu: Budování značky Media Relations
Sdílejte tento článek:
Podobné články: