Sex ve městě a jeho značky: Gucci, Gucci, Gucci

24. 7. 2014 | Petr Michl
Je seriál pastí na ženy, která je láká do osidel konzumerismu s vyšší cenovkou? Podívejte se na video zachycující všechny vyřčené zmínky značek.

Seriál Sex ve městě může být vnímán i jako past na ženy, která je láká do osidel konzumerismu s vyšší cenovkou. Show dala mnoha ženám pocit, že když se může hlavní představitelka Carrie trápit jedno odpoledne myšlenkami na boty od Manola Blahnika, ony se jimi mohou zabývat třeba několik let. Umělec Pierre Buttin si dal tu práci a spočítal všechna uvedení jmen značek za celou historii seriálu. Navíc je vystříhal a seřadil dle abecedního pořádku v jednom videu. Připravte se na pořádně dlouhý seznam.



Četnost výskytu zmínek jednotlivých značek je pochopitelně různá. Níže můžete vidět ty nejčastěji opakované.

1. Vogue (36x)
2. Martini (34x)
3. Yankees (26x)
4. Knicks (25x)
5. New York Times (24x)
6. Manolo Blahnik (16x)
7. Dolce & Gabbana (15x)
8. Prada, Post-it (14x)
9. Chanel (13x)
10. Gucci (12x)

Při příštím sledování seriálu si je dobré připomenout, že na vás bude útočit product placement a televizní štěstí z nové kabelky či šatů nemusí být stejné i v reálném životě. Mužům, kteří mají vliv na nákupní chování svých lepších poloviček, lze doporučit, aby při zaslechnutí jmen slavných návrhářů okamžitě kontrovali opakovaným: „Nekoupíme, nekoupíme, nekoupíme."

Zdroj: Brands and the City / Pierre Buttin


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: