Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
21. 3. 2017 | Jakub Hort

Seriál The Walking Dead streamoval živě zombie apokalypsu na Facebooku

The Walking Dead je bezpochyby jeden z nejlepších seriálů svého druhu. Dokážete si však představit, že byste krvelačným zombíkům museli čelit v reálném světě? Před začátkem poslední série připravila agentura Achtung! promo akci, které ve skutečnosti bylo živě přenášeným Facebook videem, kde diváci mohli sami ovlivnit, jakým směrem se bude děj ubírat dále. 

 Hlavními hrdiny živého vysílání se stali 2 známí němečtí youtubeři Jarow a Kurono opuštění v neobydlené pustině a obklopení zombíky. Vše vypadá velmi autenticky a i živá integrace nápadů uživatelů vyšla na jedničku. K určování dalšího směru příběhu využil režisér jednoduchého hlasování pomocí reakcí pod videem. Vše odstartoval teaser, který na konci října vypostovala stanice RTL 2 ve spolupráci se stanicí FOX, a vyzýval všechny fanoušky pořadu, aby si udělali čas 2. a 4. listopadu, kdy probíhalo vysílání. 

Reakce diváků pod videem neustále sledovali 2 členové štábu, kteří informovali hlavní protagonisty videa, o jakém osudu jim diváci rozhodli. Celkově pracovalo v pozadí dalších 50 lidí, kteří zajistili, aby vše probíhalo, jak mělo, a hra mohla rychle reagovat na náladu diváků. Vysílání pokračovalo o dva dny později a bylo ještě více pozdržené kvůli tomu, že jeden ze zombíků překousl dráty od přenosu. To nalákalo další díváky a sledovanost se ještě zvýšila.

Jako bonus mohli diváci vyhrát 5000€. Stačilo jen sledovat oba streamy velmi pozorně a na konci sečíst zakroužkovaná čísla, která se občas objevily na zdech.Video vyprodukovalo přes 2 miliony živých zhlédnutí a vygenerovalo téměř 100 000 reakcí. O událost se navíc zajímala média, která navýšila celkový dosah na 100 milionu lidí.

Seriál The Walking Dead je známý svou propracovanou propagací a marketéři před začátkem každé série čekají, kde a koho vystraší tentokrát. Nyní to nebyli lidé na ulici nebo autobusových zastávkách, ale 2 youtubeři, kteří svůj zážitek dokázali v živém přenosu předložit milionům lidí nejen v Německu. V roli zombíka se při propagaci seriálu na podzim objevil i český youtuber Fatty Pillow.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: