Rohlik.cz získal od investorů desítky miliónů Kč, nově v něm má podíl management společnosti HOPI

17. 7. 2015 | redakce
Rohlik.cz má za sebou další kolo financování. Navýšil své jmění o desítky milionů korun.

Další kolo financování má za sebou online supermarket Rohlik.cz. Po únorových změnách, kdy se největším akcionářem společnosti stal Bizthusiasm Tomáše Čupra, získal Rohlik.cz začátkem července další desítky miliónů Kč na rozvoj. Novým společníkem se stala logistická společnost HOPI.

Příchod přátel z HOPI do vlastnické struktury Rohlik.cz je jednoznačně dobrou zprávou, a to zejména díky jejich retailovému know-how, které jde napříč segmenty FMCG. Posouvá nás to výrazně dopředu,” říká ke změnám spoluzakladatel Rohlik.cz Tomáš Čupr.

Online prodej potravin je trend, který nejde přehlédnout. Chceme být u toho už nyní, kdy se rozhoduje, jaký podíl na trhu který hráč získá, protože v budoucnost tohoto segmentu hodně věříme,” říká za HOPI jeho ředitel Petr Novák.

V tomto investičním kole kromě vstupu nového akcionáře svoje podíly navýšily Bizthusiasm Tomáše Čupra, Enern i Miton. Dle údajů v obchodním rejstříku dosud vlastnil Čupr v projektu Rohlik.cz podíl 41,5 %, skupina Enern 40,1 %, Miton 11,5 % a společnost Benefio 6,9 %. HOPI přichází především díky svému know-how, jeho podíl by se měl pohybovat okolo 5 %.

Získané prostředy využije Rohlik.cz na další rozvoj logistiky, která patří k nejrychlejším a nejkvalitnějším i v evropském měřítku, expanzi do dalších měst a další komunikaci služby.

Rohlik.cz začal svůj zkušební provoz v říjnu loňského roku. Letos v únoru už oznámili první výsledky s tím, že cílí v roce 2015 na obrat 400 milionů korun. Trh on-line prodeje potravin má v současné době na českém trhu potenciál zhruba 5 miliard korun. K dodání perspektivy je třeba dodat, že roční obrat obchodu s potravinami činil vloni v České republice cca 500 miliard korun, velikost celé české e-commerce pak dosahovala loni 77 miliard. Rohlik.cz podobně jako jeho přímá konkurence v prodeji online potravin tak má skutečně kam růst.


Kam dál?

Přečtěte si reportáž z akce, kde zakladatel Slevomatu Tomáš Čupr mluvil o svých začátcích v Anglii, rozvoji slevového portálu v Česku i o jeho současné misi, kdy je hnacím motorem projektu Rohlik.cz.

Přejděte na článek  Eshopista s Tomášem Čuprem: dlouho jsem byl flákač, co nic nedokončil.

Štítky dokumentu: Startup

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: