Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
8. 2. 2017 | Petr Michl

Rohlik.cz se otevírá v pěti nových městech. Bude dostupný pro 2,5 milionů obyvatel ČR

Po Praze a Brnu přidává online supermarket Rohlik.cz další města, kde budou jeho služby zákazníkům dostupné. Nově si tak mohou na Rohlik.cz objednat lidé z Plzně, Liberce, Ústí nad Labem, Hradce Králové a Pardubic. Počítat mohou s doručením již od 4 hodin po objednání.

Díky této logistické expanzi bude Rohlik.cz dostupný pro 2,5 mil. obyvatel ČR.


Zdroj: rohlik.cz

Zákazníky v nově otevřených městech bude Rohlik.cz obsluhovat z pražského skladu, a to výhradně prostřednictvím vlastních aut a kurýrů. Díky tomu nabídne komfort expresního a přesného doručení během několika málo hodin od objednávky a identický sortiment, jaký znají pražští zákazníci. Ten je v základu totožný s nabídkou běžných supermarketů, Rohlik.cz ale nabízí i potraviny, kvůli kterým je jinak nutné oběhnout více specializovaných prodejen.

Pražští a brněnští zákazníci u nás rádi nakupují například produkty malých českých výrobců, čerstvé ryby, ale třeba také časopisy, řezané květiny nebo poctivá hotová jídla naší privátní značky. Věříme, že kombinace pestrého kvalitního sortimentu a extra rychlého doručení rychle přesvědčí i zákazníky v nových lokalitách,” komentuje expanzi zakladatel Rohlik.cz Tomáš Čupr.

V roce 2016 jsme se soustředili na Prahu. Poptávka je zde tak velká, že na expanzi nebyl prostor. Letos jsme po Liberci, Ústí nad Labem, Plzni, Hradci Králové a Pardubicích připraveni se postupně rozšířit i do dalších měst,” dodává.

Z konkurence chystá expanzi Kolonial.cz. Ten je již nyní dostupný pro tři miliony obyvatel. Pokrývá mimo jiné Prahu, střední Čechy, Plzeň, Rokycansko, Hradec Králové či Pardubicko.

Košík.cz začal v prosinci dovážet zboží také v Chomutově, Mostě, Hradci Králové, Olomouci, Přerově, Brně, Ostravě a Frýdku-Místku. Služba je dostupná pro 5,5 milionu zákazníků. Nejdéle funguje v Česku v oblasti online prodeje jídla iTesco, existují zde ale i další hráči jako Myfoodmarket.cz, Potravinydomu.cz či NakupteSi.cz. Výrazně by mohl zahýbat trh plánovaný vstup do e-commerce společností Globus a Lidl.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: