Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
17. 2. 2017 | redakce

Robeeto.com začalo nabízet služby pracantů. Má ambice působit do tří let v osmi zemích



Ve středu tento týden byl spuštěn portál Robeeto.com. Jeho ambicí je zprostředkovat spojení poptávky a nabídky po službách.

Mottem portálu je „Přivydělejte si tím, co vás baví. Nabídněte své služby na Robeeto.“ Výhodu ale přináší jak těm, kteří své služby nabízejí, tak těm, kteří zrovna pracanty shání. Robeeto je místem, kde je možné najít poskytovatele různých služeb, od hlídání dětí přes kadeřníky a fotografy až po manuální práce v domácnosti. Umožňuje vyhledat nejvhodnějšího pracanta podle nastavených kritérií jako je cena, lokalita či kvalifikace, u každého profilu je také možné rozhodnout se podle referencí předchozích zákazníků. Aplikace rovnou ukáže, který pracant má čas právě tehdy, kdy se to hodí zákazníkovi.

 
Schéma fungování Robeeto. Zdroj: Robeeto.com

Do budoucna máme v plánu spolupráci se školami, oborovými organizacemi nebo neziskovým sektorem. Ve spolupráci se státní správou můžeme přispět k rozvoji regionů. Robeeto nevzniká proto, aby konkurovalo dosavadním projektům, ale chce sjednotit a zpřehlednit trh,“ říká zakladatelka projektu Simona Kijonková.

Robeeto chce dostat více lidí do podnikání a pomáhat těm, jejichž aktivity právě stagnují, nebo těm, kteří zrovna obtížně hledají zákazníky. Pracanti přesně vědí, kdy a kdo přijde, nebo za kým a kam mají jet, navíc nemusí řešit hotovost, komunikaci, účetnictví nebo vedení diáře,“ vysvětluje výhody portálu Stanislav Koukal, CEO Robeeto.com.


Simona Kijonková a Stanislav Koukal

Jedním ze zakladatelů projektu Robeeto.com je majitelka úspěšné sítě výdejních míst Zásilkovna Simona Kijonková. „Robeeto vnímám jako naprosto průlomový projekt, který má ambice změnit celé odvětví služeb. Může pomoci všem, kteří chtějí dělat to, co je baví, v čase, který chtějí práci věnovat. Zároveň poskytne pomocnou ruku těm, kteří marně hledají někoho na pomoc s pravidelným úklidem, hlídáním děti nebo jednorázovým posekáním trávníku, překladem či doučováním v čase a místě, které jim vyhovuje. Robeeto pomáhá, propojuje lidi a je mostem mezi offlinem a onlinem ve světě služeb,“ říká.

Na pozici CEO působí v Robeeto.com Stanislav Koukal, který má zkušenosti v oblasti výkonnostního marketingu z agentury H1.cz a působil jako Marketing Head ve společnosti Epico a startupu Casemee. Technický vývoj portálu vede Petr Schefzu, jeden ze zakladatelů vývojářské společnosti MYPS, podobu Robeeta má na starosti webdesigner Jakub Konopka.

 

Robeeto míří i do zahraničí, za dva roky chce sdružovat na 300 tisíc pracantů

Investoři předpokládají, že do roku 2019 dokáže Robeeto odbavit přes 2 milióny objednávek, průměrně by se tak měl „provoz“ portálu vyšplhat na cca 1900 objednaných úkonů denně. Ve stejném časovém horizontu by se předpokládaný zisk měl pohybovat okolo 140 milionů korun. Robeeto navíc zdaleka neplánuje zastavit se pouze v Česku a na Slovensku – už v příštím roce by měl projekt zahrnout pětici států a obsahovat databázi 100 000 pracantů.

Do roku 2019 chceme dosáhnout toho, aby portál fungoval celkem v osmi zemích, sdružoval na 300 000 pracantů a dostal se na obrat až 730 milionů korun,“ doplňuje Stanislav Koukal.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: