Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
11. 1. 2016 | redakce

Retail Summit 2016 trhá rekordy, klíčové téma zvyšování hodnoty zaujalo

Retail Summit 2016 zřejmě v řadě směrů dosáhne rekordu v 22 leté historii tohoto největšího setkání obchodníků ve střední a východní Evropě. Bohatý program s více než 120 řečníky přilákal nejen nejvíce komerčních partnerů, ale také vysoké počty účastníků reprezentujících obchod i výrobu. Potěšitelné je i vysoké zastoupení nezávislých, malých a středně velkých firem.

Rozhodnutí organizátorů Retail Summitu 2016 zaměřit toto vrcholové setkání obchodu a výroby na téma zvyšování hodnoty obchodu se zjevně setkává s pozitivní odezvou.  K této zásadní otázce se vyjádří více než 120 řečníků a panelistů, reprezentujících všechny klíčové typy hráčů maloobchodního trhu – výrobce i prodejce, potravináře i dodavatele non-food kategorií, tradiční kamenné obchodníky i špičkové reprezentanty e-Commerce.  Na Summitu tak budete mít možnost čerpat inspiraci mimo jiné od firem  ALZA, AMAZON, Bel, CBA, COOP, Danone, Globus, Hornbach, IKEA, JP Morgan, Koh-I-noor, Kofola, Mars, MasterCard, MOL, Nestle, Penny Market, Plzeňský Prazdroj, Rockaway/E-Commerce Holding, Samsung, Seznam.cz, TESCO nebo ZOOT.

Retail Summit 2016 získal ve 22 leté historii tohoto eventu nejvíce komerčních partnerů a také registrace účastníků se doposud vyvíjí ještě příznivěji než před rokem, kdy byla zaznamenána rekordní účast (1 072 obchodníků, výrobců a expertů). Organizátory těší nejen vysoký počet účastníků, ale též jejich vyvážená struktura. Zvláště příznivým faktem je velký počet zástupců nezávislých, malých a středních firem. Oproti minulým ročníkům se ještě více uplatňuje fenomén účasti celých management týmů – firmy posílají více manažerů, což jim umožňuje sledovat více paralelních sekcí a pokrýt téma Summitu v celé jeho komplexitě.

Retail Summit 2016 se uskuteční ve dnech 1.-3. 2. 2015 v pražském Clarion Congress Hotelu. Detailní program konference je k dispozici na konferenčních stránkách Retail Summit 2016, o novinkách z příprav konference i z maloobchodního trhu se dozvíte z Retail Summit Newsletteru.

O Retail Summitu 2016

Kdy: 1.-3.2. 2016

Kde: Congress Hotel Clarion, Praha

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: