Retail Summit 2014 středem zájmu obchodníků

20. 1. 2014 | redakce
Na nejdůležitější odbornou akci retailu je již registrovaných 600 účastníků.

Jubilejní 20. ročník Retail Summitu má v tuto chvíli registrováno již na 600 účastníků. Pestrá skladba přihlášených, jde jak o dodavatele zboží a služeb, tak v hojné míře i o obchodníky, slibuje zajímavé diskuze. Mezi přihlášenými jsou mimo jiné reprezentanti téměř všech obchodních firem z kategorie TOP 10, konkrétně Kaufland, Tesco, Ahold, Makro, Penny Market, Globus, Billa, Spar a také několika desítek českých a slovenských spotřebních družstev.

Hlavním mottem letošního jubilejního ročníku je otázka „Jak uspět v nejistých časech?" Žijeme v turbulentní, nestálé době, ve které můžeme s úsměvem konstatovat, že jediná věc, která je jistá (kromě smrti a daní) je právě ona nejistota. Nejistota často pramení z nepochopení. Uspět v podnikání tak mohou jen ti, kdo jsou připraveni se v rychle měnícím prostředí dobře orientovat, vnímat signály nové doby, porozumět jim a využít je k rozvoji nových řešení.

Retail Summit 2014 se bude opět konat v prostorách kongresového hotelu Clarion.

Ambicí organizátorů Retail Summitu 2014 tedy bylo zaměřit dvoudenní program Retail Summitu na hledání cest, jak uspět v časech, které nejsou zrovna jednoduché a stabilní. O tom, že tato témata rezonují s aktéry českého obchodního trhu, svědčí více než 600 registrovaných účastníků z řad dodavatelů i obchodníků přihlášených měsíc před akcí. Své místo na Summitu si zajistili téměř všichni zástupci největších obchodních řetězců v Česku, konkrétně Kaufland, Tesco, Ahold, Makro, Penny Market, Globus, Billa a Spar.

Kromě nich se na konferenci objeví i představitelé vrcholového managementu dalších potravinářských a nepotravinářských řetězců, specializovaných a convenience prodejen či internetoví prodejci. Mezi registrovanými obchodníky figurují zástupci firem Bauhaus, C&A, CBA, Datart International, dm drogeriemarkt, Enapo, Hruška, Hornbach, HP TRONIC, IKEA, Internet Mall, JIP Východočeská, KIK Textil, KIKA Nábytek, Le Premier, MARKLAND Kotva, Metspa, MyFoodMarket, Náš grunt, Netretail Holding, OBI, Rosa Market, Rossmann, SPORTISIMO, Sklizeno, TETA, UNI Hobby, Zoot a řady dalších.

Registrace na Summit je stále možná, některé sekce však jsou již kapacitně naplněny.

K vysokému zájmu o Retail Summit přispívá i efektivní spolupráce s mnohým partnery, mezi ty největší, platinové, patří ČSOB, O2 a Plzeňský Prazdroj.

Kdy: 4. - 5. 2. 2014
Kde: Clarion Congress Hotel Prague
Prohlédněte si kompletní program a registrujte se

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: