Reklamy v rámci Google Display Network nebudou moci používat flashovou technologii

11. 2. 2016 | Petr Michl
Google zatloukl další hřebík do rakve Flashe. Brzy zakáže flashové reklamy v rámci Google Display Network.

Flash už byl de facto odepsán dvěma dominantními internetovými prohlížeči Mozilla Firefox a Google Chrome. Google nyní zveřejnil další informaci, která je jen dalším ujištěním, že se flashový formát ze smrtelné postele nezdvihne. Uvedl, že nedovolí využívat Flash display reklamy ve své obsahové síti Google Display Network.

Od 30. června tohoto roku nedovolí, aby se takovéto reklamy do jeho systémy nově nahrávaly. 2. ledna 2017 pak přestane display reklamy využívající tuto technologii zcela zobrazovat. Rada inzerentům je očekávaná: používejte HTML5, dokážete tak dosáhnout na co nejvíce uživatelů napříč zařízeními.

Nevyhnutelnost skonu svého produktu, vyznačujícím se mimo jiné bezpečnostními dírami náchylností k napadení malwarem, si uvědomuje i společnost Adobe. Proto se snaží přesvědčit vývojáře, aby přešli na jeho novou technologie Animate CC, jež je již založena na HTML5.

Inzerenti, kteří chtějí přeměnit své flash reklamy na ty s HTML5, si mohou přečíst tyto rady Googlu.

Štítky dokumentu: E-Commerce Google Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: