Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
11. 2. 2016 | Petr Michl

Reklamy v rámci Google Display Network nebudou moci používat flashovou technologii

Flash už byl de facto odepsán dvěma dominantními internetovými prohlížeči Mozilla Firefox a Google Chrome. Google nyní zveřejnil další informaci, která je jen dalším ujištěním, že se flashový formát ze smrtelné postele nezdvihne. Uvedl, že nedovolí využívat Flash display reklamy ve své obsahové síti Google Display Network.

Od 30. června tohoto roku nedovolí, aby se takovéto reklamy do jeho systémy nově nahrávaly. 2. ledna 2017 pak přestane display reklamy využívající tuto technologii zcela zobrazovat. Rada inzerentům je očekávaná: používejte HTML5, dokážete tak dosáhnout na co nejvíce uživatelů napříč zařízeními.

Nevyhnutelnost skonu svého produktu, vyznačujícím se mimo jiné bezpečnostními dírami náchylností k napadení malwarem, si uvědomuje i společnost Adobe. Proto se snaží přesvědčit vývojáře, aby přešli na jeho novou technologie Animate CC, jež je již založena na HTML5.

Inzerenti, kteří chtějí přeměnit své flash reklamy na ty s HTML5, si mohou přečíst tyto rady Googlu.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: