Reklamy v londýnském metru mohou nahradit kočky

17. 5. 2016 | Petr Michl
Je fotka kočky lepší než reklama na pojištění? Dle autorů kuriózní kampaně na Kickstarteru ano.

Přehlcení reklamou je jedním z problému dneška a obzvláště patrné to je ve veřejném prostoru, kde reklamy nemají v pravém horním roku křížky, abyste je mohli schovat. I díky tomu vypadá pražské metro jako místo hemžící se výhradně potenciálními studenty soukromých vysokých škol a čtenáři skandinávských detektivek. Nevíme přesně, jakou reklamní skladbu mají v metru v Londýně. Jisté však je, že také někoho štve. Minimálně tedy skupinu The Citizens Advertising Takeover Service (ve zkratce C.A.T.S.), která na crowdfundingovém portále Kickstarter žádá o peníze, aby mohla nahradit tamní reklamy fotografie koček.

Cílem jejich zástupců je získat od investorů 20 tisíc liber na to, aby nahradili běžné reklamy obrázky koček alespoň na jednom nástupišti v londýnském metru. Zbožným přáním je pak získat 75 tisíc liber, což by mělo stačit na kočkovité vytapetování celé stanice. Vše vysvětluje nejlépe následující video

Přijde vám to hloupé? Bláznivost tohoto nápadu uznávají i jeho autoři:

Ano, je to blbé. Je to však o tom něco vyzkoušet, protáhnout náš kolektivní hlas tím nejvíce idiotským způsobem. Ze všeho tohoto šílenství může vzniknout něco úžasného. Možná si začneme uvědomovat, že kupování věcí není to, co nás činí šťastnými.

Možná nás neudělají šťastnějšími ani kočky, ale musí to být lepší než reklamy na pojištění."

K naplnění tohoto bohulibého plánu můžete přispět i vy. Za 5 liber získáte ad blocker, který nahrazuje online reklamy obrázky kočiček, za 15 samolepku, za 30 tričko a za celých 100 liber se může stát jednou z koček na reklamě právě ta vaše. Máte na to ale už pouze 4 dny. Více najdete na profilu kampaně na Kickstarteru.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: