Reklamy na kondomy nutí diváka myslet na nepříjemné věci

31. 7. 2015 | Petr Michl
Reklamy na pánskou ochranu jsou často plné náznaků a smyslnosti. Tak začínají i tyto, ale pak vás donutí myslet na něco, co až fyzicky bolí. Au!

Reklamy na kondomy se často nesou na humorné vlně, ale téměř pokaždé se snaží ze sebe vyzařovat nějakou smyslnost - jsou přeci jen spojené se sexem. Série patnáctivteřinových spotů pro značku Okamoto od americké agentury Marcus Thomas na to jde jinak. Prodejním argumentem těchto kondomů je, že jsou extra tenké. Dokonce tak tenké, že se budete snažit při jejich používání myslet na úplně něco jiného. Nejlépe úplně nevzrušivého, třeba jako na vašeho staršího souseda úchylného typu, babičku nebo na okurku. Ano, na okurku, obzvláště toto pomyšlení je až bolestivé. Přesvědčte se sami.

Zajímavostí je, že pohled na žádostivou krasavici pochází z fotobanky. Agentura doplnila filtr mrkajícího oka navozující dojem pohledu z očí muže a záběry vynucených vyrušení, která jsou vše, jen ne sexy. I proto prý zvládla vytvořit spoty v rekordním čase. Ano, produkčně se nejedná o žádné veledílo. Svým konceptem jsou ovšem tyto reklamy vítaným osvěžením v kategorii, která už nezřídka kreativně vykrádá sama sebe.

Zdroj: AgencySpy

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: