Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
19. 7. 2016 | Petr Michl

Reklamní pralesní liga na olympiádě: Agrofert ukázal holé zadky

Mezi oficiální sponzory Českého olympijského týmu patří i skupina Agrofert. Upozorňuje na to v kampani, která běží od poloviny července a plánována je na měsíc. Svou štědrost dává na odiv leitomotivem Agrofert nenechá české sportovce s holým zadkem.

 „Chtěli jsme o našem partnerství dát víc vědět, ale ne formou patetické kampaně, jakých se před olympijskými hrami vždy vyrojí celá řada. Pomocí soutěže jsme hledali vtip a hravost a nakonec jsme jako nejlepší vybrali návrh studentů,“ vysvětluje ředitelka divize komunikace Agrofertu Kateřina Kuchařová, proč za ideou kampaně nestojí renomované reklamní agentury. Její koncept vymysleli studenti marketingu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně Adriána Nezvalová a Jan Pavliš.

Ve dvou dvacetivteřinových spotech se ocitnou na sportovišti nazí oštěpař a tyčkařka. Nakonec se však ukáže, že jde jen o pouhý zlý sen. Když se probudí, mohou se s jistotou přivinout k dresu s logem Agrofertu.

Téma je jasné – díky naší podpoře nejedou čeští sportovci do Ria lidově řečeno s holým zadkem. V jednoduchosti je síla, takže když nám studenti poprvé prezentovali svůj nápad, měli jsme téměř hned jasno, že tuto kampaň chceme realizovat. Po schválení konceptu ze strany Českého olympijského výboru jsme se zlínskou univerzitou spolupracovali i na natáčení spotů. Studentská produkční společnost Kouzelná animace do natáčení zapojila mimo jiné budoucí režiséry, animátory, produkční a další," prohlašuje Kuchařová.

Kampaň potrvá do 21. srpna 2016 a poběží primárně online (YouTube, české zpravodajské, zábavní a videokanály), okrajově i v out-of-home médiích. Má svoji microsite Holé zadky, pracuje s hashtagem #holezadky a disponuje profilem na Instagramu, kde si po úvodním nepochopitelném příspěvku s pomlázkou můžete prohlédnout třeba takto „vkusnou" jakoby fanouškovskou fotografii.

#holezadky #czechteam #fandimespolu #praha #rio #5kruhů

Fotka zveřejněná uživatelem #Holezadky (@holezadky),

Dle našeho názoru je přenášení lidových rčení s příslibem nahoty do nosné myšlenky reklamních kampaní kreativním dnem. Přesně tam se také kampaň nachází a nedaleko od něj se procházejí spoře oděné modelky od Clavinu se sportovním náčiním přes rameno. Příslibem Clavinu je ovšem mužská erekce, zde je to jen nepovedené přirovnání, které v sobě nese samolibý velkopanský podtext, že jen díky tomuto sponzorovi mají olympionici co na sebe.

Navíc není ani pochybný koncept dotažený do konce. Když si tyčkařka v letadle oddechne, že nebude mít na stadionu holý zadek, měla by vytáhnout alespoň trenky s logem Agrofertu. Místo toho jí má zakrýt pozadí top se zkrácenou délkou. Budeme-li parafrázovat kampaň jiné skupiny Andreje Babiše, nezbývá nám než říct: „Je to celé špatně. I když se kluci snaží."     

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: