Reklama týdne: Plyšový návrat domů na letišti Heathrow

22. 11. 2016 | Petr Michl
Dejte si dávku vánoční britské nostalgie.

Heathrow -Návrat domů na Vánoce

Klient: Heathrow Airport
Kreativní agentura: Havas London
Filmová produkce: Outsider
Režisér: Dom&Nic
Postprodukce a animace: The Mill

Letět domů na Vánoce s sebou nese davy lidí, co mají tu samou touhu jako vy: tedy být už v klidu a se svými blízkými. Vánoční kampaň londýnského letiště Heathrow ukazuje, že situace může být ještě složitější, když jste malí plyšoví medvídci.

Právě jeden takový vycpaný pár se vydává domů v reklamě vytvořené agenturami Havas London a The Mill společně s filmovou produkcí Outsider. Na letišti se musí potýkat s kontrolou na imigračním oddělení nebo vyzvednutím kufrů.

Commercial director letiště Heathrow, Jonathan Coen, uvedl v tiskové zprávě:

Vánoce jsou na mým nejoblíbenějším obdobím v celém roce. Celé letiště je plné rodin a přátel, kteří se setkávají v tento speciální čas. Milujeme tento film a doufáme, že pouť medvídků zachycuje to vzrušení, které cítíte, když procházíte příletovou halou Heathrow, abyste se ocitli v obětí svých blízkých."

Právě ten těžko zachytitelný nostalgický pocit spotu rozhodně nechybí a to je také důvod, proč se stal rychle virálním. Na Facebooku má přes 5 mlionů zhlédnutí a na YouTube více než 3. Reklama je součástí celoroční kampaně letiště Heathrow k 70letému výročí jeho provozu.

Heathrow -Návrat domů na Vánoce

Heathrow -Návrat domů na Vánoce
Zdroje: Adweek, The Drum

 

Kam dál?

Pokud se u vás už začíná projevovat vánoční nálada, byla by škoda ji opouštět.



Podívejte na dosud nejlepší vánoční reklamu sezóny od obchodního řetězce John Lewis. Spot nese název #BusterTheBoxer.

Štítky dokumentu: Virální marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články: