Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
22. 11. 2016 | Petr Michl

Reklama týdne: Plyšový návrat domů na letišti Heathrow

Heathrow -Návrat domů na Vánoce

Klient: Heathrow Airport
Kreativní agentura: Havas London
Filmová produkce: Outsider
Režisér: Dom&Nic
Postprodukce a animace: The Mill

Letět domů na Vánoce s sebou nese davy lidí, co mají tu samou touhu jako vy: tedy být už v klidu a se svými blízkými. Vánoční kampaň londýnského letiště Heathrow ukazuje, že situace může být ještě složitější, když jste malí plyšoví medvídci.

Právě jeden takový vycpaný pár se vydává domů v reklamě vytvořené agenturami Havas London a The Mill společně s filmovou produkcí Outsider. Na letišti se musí potýkat s kontrolou na imigračním oddělení nebo vyzvednutím kufrů.

Commercial director letiště Heathrow, Jonathan Coen, uvedl v tiskové zprávě:

Vánoce jsou na mým nejoblíbenějším obdobím v celém roce. Celé letiště je plné rodin a přátel, kteří se setkávají v tento speciální čas. Milujeme tento film a doufáme, že pouť medvídků zachycuje to vzrušení, které cítíte, když procházíte příletovou halou Heathrow, abyste se ocitli v obětí svých blízkých."

Právě ten těžko zachytitelný nostalgický pocit spotu rozhodně nechybí a to je také důvod, proč se stal rychle virálním. Na Facebooku má přes 5 mlionů zhlédnutí a na YouTube více než 3. Reklama je součástí celoroční kampaně letiště Heathrow k 70letému výročí jeho provozu.

Heathrow -Návrat domů na Vánoce

Heathrow -Návrat domů na Vánoce
Zdroje: Adweek, The Drum

 

Kam dál?

Pokud se u vás už začíná projevovat vánoční nálada, byla by škoda ji opouštět.



Podívejte na dosud nejlepší vánoční reklamu sezóny od obchodního řetězce John Lewis. Spot nese název #BusterTheBoxer.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: