Reklama týdne: Nike Footbal — Awaken the Phantom

17. 8. 2018 | Petr Michl
Má tři nohy, čtyři, nebo dokonce osm? O fotbalovém fantomu z epické reklamy Nike se vyprávějí legendy. Seznamte se s ním sami.

Klient: Nike

Země: USA

Agentury: Wieden+Kennedy Amsterdam, Black Label Productions

Nike je známý tím, že nejpopulárnější sport dokáže poctít reklamami, při kterých padá čelist i těm, co se na fotbal běžně nedívají. Nový spot nazvaný Awaken The Phantom není výjimkou.Téměř tříapůlminutové video předznamenává příchod fantoma, který na sebe bere mnoho podob.

Minimálně tedy v legendách, který se o něm vypráví. K šuškandě přitom přispívají ve spotu i skutečně velká jména: Philippe Coutinho, Ronaldinho, Gennaro Gattuso, Mal Pugh, Pierre-Emerick Aubameyang nebo nigerijští zpěváci WizKid a Tiwa Savage. Andrea Pirlo ve světlém obleku působí jako čaroděj s temným poselstvím.

K belgické superstar posledního mistrovství světa ve fotbale, Kevinovi De Bruyne, je démon přirovnáván, ale není to on. Dle hvězdy budoucnosti Barcelony Xaviho Simonse totiž umí dát jesličky i mravencovi.

Za dílem plným  CGI efektů stojí agentura Wieden+Kennedy a také skvělý režisér. Tím byl Matthew Vaughn, režisér filmových hitů Kingsman a Kick-Ass, které se vyznačují zběsilým tempem a rychlými střihy. Těmi se rozhodně nešetří ani  v Probuzení fantoma, jehož hlavním cílem je upozornit na nový druh kopaček Phantom.

A to se rozhodně povedlo.

Mimochodem probudit v sobě fantoma můžete díky této online hříčce od Nike i vy. 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: