Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
1. 12. 2016 | Petr Michl

Reklama na tampóny ještě nebyla tak cool. Ria odmítá modrou krev

 

Značka dámských hygienických potřeb Ria spustila online kampaň. Její zcela nové vyznění je výsledkem repositioningu značky, která se jako jediná na českém trhu vymezuje vůči reklamním a společenským klišé a snaží se o menstruaci mluvit narovinu a otevřeně.

„Nechtěli jsme udělat další reklamu s modrou tekutinou a tančícími holkami v bílých kalhotách. Dlouho jsme hledali správný insight a cestu, jak být upřímní,” říká Tomáš Hrábek, kreativní stratég agentury SYMBIO, která kampaň vytvořila. Její hlavní součástí je video, v němž hlavní hrdinka vyjmenovává mýty a zcela zbytečné strachy, které ženy při své menstruaci pociťují. A to jen proto, že se „o tom“ nemluví.

Na toto video naváže další komunikace na sociálních sítích. Account manažerka SYMBIO, Anna Řeháková doplňuje:

„Cílovkou jsou mladé holky, a tak jsme se hlavně snažili nebýt trapní – o to víc nás těší, že už po prvním dni jsou ohlasy super. Slečny se pod videem navzájem tagují a už se začíná sdílet. I kdyby ale přišly hejty, budeme vlastně rádi. Jakákoliv reakce je zdravá. O tom to celé je – nemusíš nic, nemusí se ti líbit ani tohle video. Každá holka je přeci jiná.”

 

Kam dál?

Kampaň Ria je vystavěná mimo jiné na negaci reklamních klišé. U výrobce dámských hygienických potřeb se jedná o přístup, který jde proti proudu, nedá se ale říct, že bychom ho tu ještě nikdy neviděli. Před 4 lety dokonce v Česku spustila Ria interaktivní kampaň na tampóny, které si mohli návštěvníci microsite Perioda není tabu vybarvit podle svého a se svými návrhy soutěžit. Vše bylo podpořeno písní od Kláry Výtiskové, v níž se také dozvíte, že menstruace není modrá.



Zajímavá je ale i kampaň z Izraele, kterou naleznete v článku Případová studie: Jak propagovat vložky na Pinterestu a neprolít u toho kapku krve.

A zapomenout nesmíme samozřejmě ani na celou sérii kampaní vložek Always, #LikeAGirl.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: