Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
4. 4. 2017 | Petr Michl

Reklama na fotobanku Adobe Stock ukazuje, jak těžký život mají grafici

 

Grafici dostávají obzvláště v reklamních agenturách dost zabrat. Pečlivě se zamyslete nad tím, jestli jste jim také někdy nestáli za ramenem a neříkali jim třeba, že je to už skoro ono, ale chtělo by to ještě přidat roztomilé chlupaté koťátko, které má ovšem pohled krvelačného tygra lidožrouta. Jedna z mnoha scén podobného typu se odehrává i ve spotu propagujícím fotobanku Adobe Stock.

Agentura mcgarrybowen Amsterdam v ní zachycuje kreativce, který chce po grafikovi, aby do hodiny vytvořil bláznivý vizuál pro fiktivní značku piva WolfBear Ginger Beer. Klient je tu co nevidět, takže žádný stres, ale do hodiny by to mělo být. Dřevorubec ve středu díla je otec i matka přírody zároveň a potřebuje delší fousy. Po 20 dalších dobře míněných radách si nakonec chudák grafik vyslechne, že musí přidat i vlčí smečku. Ani to ovšem nestačí. K medvědici s růží v ústech přidáme malé medvídě. O 2 pixely doleva a s trochou víc osobitosti.

Nebohý grafik všechna tato „zadání  na zabití" zvládne a spot tím zároveň ilustruje, že je to možné díky integraci  fotobanky Adobe Stock s dalším softwarem z balíku Adobe Creative Cloud. S touto kombinací byl ostatně ve videu představená vlkomedvědí reklama skutečně vytvořena.

„Opravdu jsme si u obsahu šáhli na možné maximum, k vytvoření této bláznivé kompozice jsme hledali všechny možné obrázky. Sami jsme se přitom přesvědčili, kolik kvalitního a různorodého obsahu Adobe Stock nabízí. Jenom přesunete fotografii dle hledaného termínu do bočního panelu a pár vteřin poté může být ve vašem počítače," přiblížil to v tiskové zprávě creative director agentury mcgarrybowen Amsterdam, Daniël Sytsma.

Vizuál má v sobě zakomponováno více než 100 fotografií z Adobe Stock a Adobe dokonce pořádalo webinář s návodem, jak ho vytvořit. Výše je pak timelapse z jeho tvorby. Věříme, že si grafici vezmou ze spotu, že jim tato integrovaná fotobanka od Adobe může ulehčit práci. Dalším morálním poučením je, že to samé můžeme udělat i my ostatní, když jim nebudeme stát za zády a nebudeme na ně chrlit hromadu protichůdných požadavků.





Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: