Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
24. 7. 2013 | BeDa

Reklama na Facebooku lidi obtěžuje a bojí se zde o své osobní informace

I když sociálním médiím neustále přibývají noví uživatelé, jejich spokojenost neroste. Jak společnosti nabírají další členy, postupně přechází z verze bez reklam (nebo jen s omezeným množstvím) na podobu, kdy se na široké uživatelské základně snaží co nejvíce vydělat. Přicházejí proto s novými typy reklamních sdělení a narušují tak uživatelům práci a zábavu na síti.

Mezi nejhorší sítě z pohledu uživatelské spokojenosti patří v letošním roce Facebook a profesionální síť LinkedIn. Uvádí to zpráva ACSI (American Customer Satisfaction Index = Index spokojenosti amerického zákazníka), která vyšla toto úterý.

Spokojenost s Facebookem není příliš dobrá, protože se uživatelům nelíbí rostoucí množství reklam a mají pochybnosti ohledně ochrany svých soukromých informací. Více jak čtvrtina (27 %) dotázaných uživatelů Facebooku uvádí, že jim reklama na největší sociální síti světa zasahuje do aktivit, které zde provádějí. Ani s ohledem na jistotu, že zajistí bezpečí osobních informaceí uživatelů Facebook příliš nebodoval. Lidé nejsou nadšení z neustálých změn a novinek, které největší sociální síť provádí. Obavy například vzbuzuje Graph Search a přístup k osobním informacím uživatelů přes jejich přátele.  

Ostatní stránky a sítě, které byly ve výzkumu porovnávány, jsou Google+, Pinterest, Twitter, LinkedIn, YouTube a také Wikipedia. Tato kategorie (Social Media Websites) oproti loňsku zaznamenala pokles ve spokojenosti jako celek (o 1, 4 %).

Už čtyři roky po sobě vévodí kategorii Wikipedia, ta ale nemá stejné charakteristiky jako jiné sítě ve výzkumu. Nevyžaduje žádné osobní informace ani přihlašování pro brouzdání obsahem, ale jen tehdy, když má člověk zájem sám přispět či editovat obsah. Největší nárůst ve spokojenosti pak vykazuje virtuální nástěnka Pinterest. A nejedná se o náhodný jev, spokojenost uživatelů roste pravidelně již čtvrtý rok.

I přes obecně nižší nespokojenost se sociálními médii, nemá většina (79 %) uživatelů v úmyslu přestat je používat. Jejich pocity se projevují ale na poklesu zájmu sociální síť dále doporučovat.

Zdroj: www.allfacebook.com

 

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: