Reebok má „lákavou" nabídku: „Vytetujte si naše logo a můžete vyhrát cenu!"

15. 8. 2014 | Petr Michl
„Pain is temporary. Reebok is forever," toto motto zdobí soutěž velké sportovní značky. Ten, kdo bude mít největší tetování loga Reebok, vyhrává.

„Stavte marketing na amabasadorech vaší značky," zní častá rada nejen pro komunikaci v sociálních médiích. Reebok si ji vzal k srdci. Jeho nová výzva je ale možná trochu moc i pro super fanoušky. Nabízí jim sportovní vybavení za vytetování loga značky - ten, kdo ho bude mít největší, pak vyhraje první cenu.

Reebok s asistencí stockholmského tatérského studia Salong Betong zbuduje 30. srpna ve Švédsku pop-up stánek vedle překážkové dráhy Tough Viking. Ten, kdo si v něm nechá vytvořit to největší tetování si s inkoustem pod kůží odnese zároveň poukaz na zboží Reebok v hodnotě téměř 120 tisíc Kč. Každý další účastník soutěže s obrandovanou kérkou má nárok na zboží za zhruba 14 tisíc korun.

Tetování v marketingu není v posledních letech takové unikum. Doby, kdy si značky nepřály ani potetované modelky a modely, jsou dávno pryč. Ostatně není to poprvé, co si Reebok hraje s inkoustem. V roce 2013 na festivalu South by Southwest nabízel tetování dle vlastního výběru zdarma všem, co přislíbili, že se na oplátku objeví v reklamách Reebok. Tetování zdarma nabízel už také Red Bull, Asos nebo kabelovka HBO, která dávala před pár týdny na comic-conu vybrat z motivů jejich veleúspěšné série Hra o trůny. Jak můžete vidět na obrázku níže, některé rozhodně nevypadaly špatně.

Tentokrát ovšem nemůže Reebok počítat s přilákáním mas. Tento úkol je skutečně pro fanatiky. Reebok na jaře tohoto roku změnil své logo a jeho marketingové aktivity se nyní zaměřují spíše na nadšené amatéry než na profesionální atlety. Sportem číslo 1 je pak pro značku spojení gymnastiky, rychlosti a silového tréninku, Cross-Fit. Video lákající účastníky soutěže definuje svou cílovou skupinu poměrně jasně, fitness je pro ně něco, co jí a dýchají.

I když budeme věřit tomu, že oddanost tělesnému zdokonalování je pro ně nyní láska na celý život. Něco nám stejně říká, že logo Reebok i tak nebude vypadat na o 20 let starším těle zdaleka tak lákavě. Motto kampaně je nicméně výstižné a nic nezatajuje: „Pain is temporary. Reebok is forever."

Prodejce nejen své kůže webovým domenám. Nyní Hostgator.com, dříve známý jako Billy Gibby. Zdroj: Stephen Nigl, BuzzFeed

Jen, aby tomu tak skutečně bylo. Ač je Reebok stabilní značkou s dlouhou historií, nic netrvá věčně. Odstrašujícím příkladem v oblasti "brandového tetování" může být Billy Gibby nebo Joe Tamargo, který má na těle kérky 15 dnes již nefunkčních stránek. Inu, internetová bublina splaskla, inkoust stále drží.

Zdroj: BusinessInsider, AdWeek, BuzzFeed

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: