Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
18. 1. 2016 | Petr Michl

První srovnávač online supermarketů v ČR zahájil provoz

Srovnávání cen je činnost, která je na internetu z pohledu zákazníků jednou z nejoblíbenějších. Dosud zde ale chyběl srovnávač pro dynamicky rostoucí segment online prodeje potravin. Zaplnit díru na trhu má Atoto.cz.

Atoto.cz  jako jediný na českém trhu porovnává ceny více než 48 000 položek na webech iTesco.cz, Rohlik.cz, Kosik.cz, Kolonial.cz, Potravinydomu.cz a Z-market.cz, a průběžně zákazníka informuje, kolik za celý nákup, včetně dopravy, zaplatí. Informace na Atoto.cz se aktualizují jednou denně, zákazníci tedy mají okamžitý přístup i ke všem akčním nabídkám. Atoto.cz není spojen s žádným online supermarketem ani výrobcem a zboží porovnává zcela nezávisle.


Ukázka homepage Atoto.cz

„Vycházeli jsme z toho, že Češi rádi nakupují zboží v akci. Je ale náročné porovnávat ceny celého nákupu v jednotlivých supermarketech, stejně jako je náročné naklikat ten samý nákup u šesti různých online obchodů a pak složitě porovnávat, u koho je nejvýhodnější, vysvětluje spoluzakladatel Atoto.cz Tomáš Wojcik z digitální agentury 2FRESH, která za tímto projektem stojí.

Cílem Atoto.cz je usnadnit lidem nakupování potravin a drogerie na internetu a přitom šetřit jejich peníze. Uživatelé v jakémkoli okamžiku nákupu vidí, o kolik se právě liší celková cena u jednotlivých online supermarketů. Pokud vybrané zboží není k dispozici u žádného z prodejců, Atoto.cz mu automaticky nabídne alternativní produkt.


Ukázka vyhledaného produktu a porovnání jeho cen a dostupnosti ve sledovaných obchodech. Dole je pak nabídka podobných produktů.

Ještě před zahájením nákupu vyplní zákazník svou adresu, aby se dozvěděl, který z online supermarketů umí dovézt zboží právě k němu domů nebo do kanceláře. Současně se mu tím zpřístupní i okno s aktuálními časy a cenami dovozů. Nakonec se zvolený nákup automaticky odešle na web vybraného online supermarketu, kde zákazník svůj nákup jednoduše dokončí a zaplatí.

„Samotný srovnávač nákupu je prvním krokem. V nejbližších měsících chceme věnovat veškerou energii dolaďování služby podle reakcí a preferencí uživatelů. Poté bychom rádi zavedli i hodnocení jednotlivých nákupů a supermarketů a postupně chceme z Atoto.cz vybudovat určitou platformu, která se bude hlouběji zabývat kvalitou potravin a vzděláváním lidí v této oblasti,“ dodává Tomáš Wojcik.

Jako první srovnávač online supermarketů v České republice funguje Atoto.cz zatím v pilotním provozu. Přímo z katalogu zboží na jeho stránkách mají zákazníci možnost přes jednoduchý formulář poslat tvůrcům srovnávače náměty na vylepšení i nahlásit chybu, pokud nějakou objeví.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: