Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
13. 5. 2016 | redakce

Přijďte si pro nejúspěšnější obsahové strategie na konferenci Content First


Chcete letos posunout svůj obsahový marketing zase o kousek dál? Pak nesmíte chybět na 3. ročníku konference Content First.

Z průzkumu  mezi účastníky loňského ročníku vyplynulo, že:

  • 50 % účastníků dělá obsahový marketing, ale bez jasné strategie;

  • 61 % účastníků vidí jako největší překážku obsahového marketingu odbornost a pravidelnou tvorbu obsahu.

Pojďme to změnit. Přijďte si pro nápady, jak efektivně pracovat s obsahem napříč všemi médii i formáty. Čeká vás řada reálných příkladů úspěšného obsahu.

A koho byste na letošní konferenci neměli propásnout?

Jakuba Choura z LMC: Za poslední rok, i díky změně agentur, vystřídali několik různých pojetí tvorby obsahu. Proč si myslí, že jednorožec vydá nejméně za 13,47 roztomilých koťátek?

Martina Pistulku z Follow Bubble: Poví vám, jaký efekt má, když píšete pro konkrétní lidi. Ať už totiž tvoříte titulek, perex nebo post na Facebooku, je důležité vědět, pro koho obsah píšete a umět ho přizpůsobit.

Ondřeje Tylečka z Fairy Tailors: Co stojí za úspěchem komunikace Teekanne na Facebooku? Ze stránky, kde si nikdo s nikým nepovídal, vykouzlili komunitu aktivních fanoušků s růstem o 2 000 %.

Prohlédněte si kompletní program i profily přednášejících, udělejte první krok k tvorbě úspěšného obsahu a zajistěte si svou vstupenku včas.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: