Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
5. 10. 2015 | redakce

PR Summit 2015: Jak posílit roli PR ve firmě?

Již ve středu 21. října se chystá tradiční největší setkání české PR komunity, Public Relations summit 2015. Jeho hlavním motivem bude navést účastníky k tomu, jak mohou ve svých organizacích posílit roli PR.

 

Ukázat jednu z cest přijde hlavní řečník Tomáš Kellner, šéfredaktor ikonického magazínu GE Reports. Tomáš a jeho tým stojí za příběhy gigantu GE, které citují největší americká média od Newsweeku, přes Time až po The Washington Post. Pokud Vás zajímá, jak ve velkých firmách přes interní procesy a schvalování přinášet poutavý obsah, který zákazníci milují a respektovaná média o nich píší, pak je přednáška We Believe in Stories právě pro Vás.

Kam směřuje trh a, jak si PR buduje svou pozici ve světě, prozradí Francis Ingham, generální ředitel Public Relations Consultants Association (PRCA).

Nejlepší a nejhorší příklady PR praxe budou tématem odborného dopoledního panelu. Přední odborníci rozeberou nejsilnější momenty a nejčastější nešvary domácích i světových kampaní. Přesvědčte se o tom, co funguje a čemu se raději vyvarovat.

Odpolední program zahájí souboj řečníků, kdy bude zadáním soutěžících v několika minutách přednést odpovědi na otázky: Jak posílit roli PR doma a ve společnosti? Aneb co udělat proto, abychom babičce nemuseli vysvětlovat, co je to public relations?

Rostislav Starý z agentury PR Konektor bude moderovat panelovou diskuzi o Integrované komunikaci. Bude hovořit o tom, jak správně integrovat možnosti nových médií s tradičními nástroji PR. Mění se společnost i média a s nimi i způsoby, jak oslovit a ovlivnit cílovou veřejnost. Získaná média jsou často rozdílovou složkou kampaní a s jejich rostoucím vlivem roste i význam a možnosti PR. Sekce nabídne pohled agentur, zadavatelů, akademické sféry i zástupců nových médií a zaměří se na praktické ukázky, jak nové možnosti efektivně integrovat v opravdu funkční kampaň.

Dnes je dobrá strategie nejlepší cestou, jak ušetřit peníze a vyhnout se porážkám v budoucnosti. Alespoň to říká anotace dalšího diskusního panelu, který se bude věnovat Strategické komunikaci. Jeho cílem bude identifikovat to, co potřebujete pro tvorbu silné strategie, které se můžete držet déle než tři měsíce.

Již třetí ročník po sobě pak bude věnována panelová diskuze i PR ve státní správě. Tentokrát se podrobně zaměří na vypisování výběrových řízení a přípravu komunikační strategie.

Kdy: ve středu 21. října 2015 od 9 hodin

Kde: Palác Žofín

Registrovat se můžete na webu konference, kde naleznete také podrobný program.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: