Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
30. 10. 2015 | Petr Michl

Popradská káva si dělá legraci z hipsterů a nafrněných fiflen



I na Slovensku existuje odpor mezi milovníky kávy, tzv. kávičkári, a těmi, co pijí nejraději turka nebo nemají problém objednat si s vážnou tváří picollo. Nová kampaň Popradské kávy od agentury Zaraguza si dělá legraci z první skupiny, tedy těch, co si zakládají na tom, že kávě rozumí. Jejich časté předsudky, mezi které patří i to, že slovenská káva nemůže být dobrá, přibližují hraným testem. Ve třech videích vystupují světaznalé dámy vyšší úrovně, manažeři a hipsteři.

Světácké ženy nazývané ve spotu jako „čajočky" postupně ochutnávají Popradskou kávu, která jim je prezentována jako káva italská, rakouská a kolumbijská. Některé hlášky figurantek rozplývajících se nad kávami zahraniční provenience jsou přeci jenom za hranou uvěřitelnosti. Příměru Svěží jako Alpy, plná jako moje oblíbená Maria Hilfe Strasse" nebo otázce Guten Morgen? To je ten herec?"  se ale člověk prostě musí smát.

 

Manažeři jsou méně teatrální. Pochopitelně ale u nich vyhrává káva za domnělou cenu 100 euro za 100 gramů: „Je to tak. Čím dražší, tím lepší."

Zdrojem ještě lepších hlášek jsou hispteři. Fousatí mužové povalují kávu na jazyku a ještě předtím, než se zeptají na heslo na Wi-Fi, dokážou utrousit, že ta káva je tak dobrá, že o ní napíšou na svůj blog nebo že Ferova káva zní jako zajímavý startup". A to už nemluvíme o tom, jaké nadšení budí to, že je káva po upražení chlazená tatranským vzduchem. No je možné, že bych z ní cítil fakt hory? To je vítr v Tatrách."  

Videa byla zveřejněná 20. října a s výjimkou manažerů mají na YouTube přes 100 tisíc zhlédnutí a velmi pozitivní přijetí. S kampaní je spojena i microsite www.pravikavickari.sk, na které je dle vyjádření agentury Zaraguza registrováno do soutěže již více než 10 tisíc kávičkárov". Další fáze kampaně prý bude obsahovat testy kávy v ulicích. Máme se tak ještě na co těšit.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: