• Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
15. 5. 2012 | PeMi

Počet Američanů využívajících check-in služby se za 9 měsíců zdvojnásobil.

Také vás obtěžovalo v mládí říkat rodičům, kam jdete a kde jste? Svět se od té doby rapidně změnil a lidé na sebe prozrazují, kde zrovna jsou, sami od sebe. Podlé nového výzkumu od Pew Research Center study využívá check-in služby 14 % Američanů. V rámci Pew’s Internet & American Life Project bylo dotazováno po delší časové období více než 2200 dospělých obyvatel USA na používání služeb, jako je Foursquare. Tedy těch, při kterých sdílíte s jinými lidmi dobrovolně svoji geografickou polohu a místo, kde se nacházíte. V květnu 2011 je využívali 4 % respondentů, v únoru tohoto roku již celých 10 %.

Samozřejmě, že tento růst táhne vyšší penetrace smartphonů, ale ani uživatelé „hloupých“ telefonů se této kratochvíle zcela nevzdávají. V této skupině narostlo používání check-inů z 5 % na 11 %, u vlastníků telefonů s operačním systémem z 12 na 18 %.

Velmi zajímavé informace přináší demografické údaje o uživatelích chek-inů. Ve věku 18-29 let jich je 23 %, mezi 30-49 lety 17 % a poměrně nečekaných 14 % lze nalézt u lidí nad 50 let. Rozdíly mezi věkovými skupinami tak nejsou nijak propastné.

Velké rozdíly nejsou ani mezi jednotlivými pohlavími. Muži „hlásí svoji polohu“ na sociálních sítích z 20 %, stejně tak činí 17 % žen.

Pro marketéry může být ještě podstatnější zjištění, že Američané obecně, především pak ti s chytrými telefony, používají své mobily čím dál více k zjištění geolokačních informací, jako jsou doporučení na restaurace v okolí a navigační údaje. Za těmito účely používá své smartphony 74 % lidí a 41 % celkově.V květnu 2011 měly přitom tyto statistické údaje podobu 55 %, respektive 23 %. Více detailů o tom, co přesně na telefonech nejčastěji hledáme, se dozvíte v článku Díky smartphonům řešíme problémy teď a tady.

Zdroje: www.marketingland.com, pewinternet.org

 

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: