Po Milencích v Praze korejská TV natáčí v ČR další seriál

4. 9. 2017 | Petr Michl
Korejské rodinné melodrama s prvky sci-fi a dokonce postavou robota se bude ve dvou dílech odehrávat v Karlových Varech a roli v něm bude hrát i tamní Hotel Imperial. Dle Czech Tourism má pomoci tomu, aby korejští turisté nezůstávali jen v Praze.

Stotřicetičlenný korejský štáb natáčí s pomocí CzechTourism v těchto dnech v Karlových Varech televizní seriál s názvem Jsi také lidskou bytostí (You are human Too) s několika celebritami v čele se Seo Kang Junem. Po slavném dramatu Milenci v Praze z roku 2004, který výrazně přispěl k nástupu korejského turismu do ČR, jde o druhý tak rozsáhlý projekt tamní hlavní televize KBS natáčený na našem území, který může podpořit už tak rychle rostoucí trend příjezdu korejských turistů.

„Korejský příjezdový turistický ruch meziročně vzrostl o 40 procent. Podobné akce výrazně napomáhají k propagaci České republiky a našich regionů. Lázeňské město Karlovy Vary se v seriálu bude prezentovat jako romantická destinace a léčebné město uprostřed krásného zalesněného údolí," říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.


Momentka z natáčení. Zdroj: CzechTourism

Z osmnáctidílného seriálu se bude jedna až dvě epizody odehrávat přímo v Karlových Varech a kolem tamního hotelu Imperial. Seriál, který v souladu se současnými korejskými trendy, nabízí rodinné melodrama s prvky sci-fi a dokonce postavou robota, představuje Karlovy Vary přímo pod jejich pravým jménem.

Korejská KBS oslovila zahraniční zastoupení CzechTourism v Soulu, kterému se prostřednictvím spolupráce při zajištění ubytování štábu podařilo spolu s hotelem Imperial Karlovy Vary tento projekt přivézt do České republiky. Svoji zásluhu na tom má i filmová servisní produkce Axman Production a Karlovarský kraj s jeho destinační agenturou, která spolupracovala na vyhledání vhodných lokací a zajištění dopravy,” uvádí ředitel ZZ Korea Michal Procházka.

Milenci v Praze

„Mladá diplomatka Jae-hee se zamiluje do dědice ohromného komerčního impéria. Jejich vztah však ze dne na den bez vysvětlení končí. Naplní se jejich tajná přání a sejdou se mladí milenci znovu po pěti letech v Praze?" Tak zní synopse korejského seriálu Milenci v Praze z roku 2004, který čítá 18 dílů po 60 minutách. Vidět byl i v českém televizním vysílání, například v roce 2015 ho nabídla Nova Cinema. Dle hodnocení 37 % na ČSFD ale seriál české publikum příliš nezaujal. Pro to korejské ale Prahu do značné míry objevil. Od jeho vysílání je pro ně naše hlavní město čím dál populárnější destinací. 

„Jsme potěšeni, že hotel Imperial může být u zrodu TV seriálu z korejské produkce. Naplňuje se tak naše snaha o podporu Karlových Varů a Kraje jako oblíbené filmové lokace. O tom svědčí nejen toto natáčení, ale i několik dalších, které u nás v hotelu probíhaly v loňském roce. Doufáme, že tento trend bude i nadále pokračovat,“ doplňuje Petr Milský, Director of Sales & Marketing hotelu Imperial.

Loni přijelo do ČR 324 tisíc Korejců a jen za prvních šest měsíců roku 2017 jich Český statistický úřad evidoval už dokonce 204 tisíc. Dle Procházky jsou Karlovy Vary svým charakterem jedním z populárních míst jak pro korejské líbánkáře, individuály či tzv. průjezdy velkých skupin.  

ZZ Korea CzechTourism počítá se spuštěním velkého destinačního marketingu k uvedení seriálu, který je plánován na rok 2018. Úspěšné televizní seriály s hlavními celebritami mají obecně v Asii velký potenciál k ovlivnění cestovatelských preferencí tamních turistů.  KBS je nejoblíbenější celostátní televizí v Koreji s kanály KBS 1 a KBS2.  Přáním ZZ Korea CzechTourism je, aby se město díky seriálu proslaví natolik, aby přimělo korejské turisty prodlužovat si zde pobyty i směřovat do jeho malebného okolí.

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: