Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
17. 7. 2014 | Irena Šovčíková

Pizza, kterou si můžete vytvořit a ještě na ni vydělat

Vydělávat na jídlo a živobytí se dá různým způsobem. Například vytvářením pizzy. Nikoliv ale ve smyslu jejího pečení, ale vymýšlením zajímavých kombinací. Rozvozce pizzy Domino's tak svým způsobem crowdsourcoval vytváření nových pokrmů a navíc přidal i špetku z affiliate systému.

Domino's pizza je celosvětově známý řetězec pizzerií. Ve své nové kampani v Austrálii se ale rozhodl dát slovo také svým fanouškům. Ti si totiž mohli stáhnout aplikaci pro smartphone nebo jít na web, Pizza Mogul, kde lze vytvářet nové druhy populárního pokrmu, sdílet svoje výtvory a vydělávat na každém prodaném kousku určitý obnos. Funguje to jednoduše, uživatel si stáhne aplikaci, zaregistruje se a může si z dostupných ingrediencí navrhnout pizzu přesně podle svého gusta. Takže klidně i salámovou se šlehačkou a marmeládou, je-li libo. Z ingrediencí je podle Domino's vytvořit až 1.4 milionu kombinací.

Tím ale celý proces nekončí. Po zvolení správně úderného jména už stačí jen pizzu objednat a pochutnat si na ni. A mezitím ji ideálně ještě sdílet na sociálních sítí, klidně včetně fotek a videí. Za každý prodaný kousek unikátního druhu pizzy totiž její autor dostane podíl v rozmezí cca 5 až 85 Kč. Navíc ten, kdo vytvoří nejprodejnější pizzu, získá každý týden částku odpovídající v přepočtu 45 tisícům Kč. Což už je poměrně slušný výdělek. Absolutní výherce si navíc bude moci zahrát v TV reklamě.

Pizza je sociální jídlo, které sdílíte se svýmí přáteli, a proto jsme se rozhodli dát našim zákazníkům část výrobního procesu do jejich rukou." Uvádí CEO společnosti, Don Meij. Touto cestou navíc Domino's, který již nyní získává 60 % prodeje z on-line prostředí, získává spoustu zajímavých informací o preferencích svých zákazníků, ale hlavně velké množství sdílení v sociálních médiích a podpory prodeje.

Kam dál?
Větší kontrolu nad jejich pizzou se rozhodl svým klientům dát i známý řetězec Pizza Hut. Na speciálním interaktivním stole si mohou navrhnout svou pizzu přesně tak, jak chtějí a při čekání si třeba zahrát hru. Více si přečtěte v článku Koncept Pizza Hut: Vyberte si, co budete jíst na interaktivním stole.

Zdroj: DigitalBuzzBlog, ZDNet

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: