PIAFu se blíží uzávěrka, zveřejňuje program konference

27. 3. 2015 | redakce



Do 4. dubna mají soutěžící příležitost posílat své práce do soutěže mezinárodního festivalu PIAF. Jeho porotě letos šéfuje kreativní ředitel nejoceňovanější agentury regionu Blízký východ Memac Ogilvy Ramzi Moutran. Současně už PIAF láká i na velká jména letošní konference.

PIAF se tradičně odehraje v podzemí a na střeše Národní galerie – Veletržního paláce, a to 26. a 27. května. První den festivalu je věnován interaktivním workshopům, prvnímu konferenčnímu bloku a večernímu promítání Shots in the Dark. Na workshopy se vrací z Londýna Micky Denehy, jehož workshopy patří k nejlépe hodnoceným. Tentokrát na téma „Jak vyhrát bitvu o nový byznys“ míří na agentury. Harald Betke se ve svém workshopu zaměří na to „Jak prodávat sny“, rozuměj luxusní značky.

První blok konference pojedná o novém fenoménu nejen na českém trhu – a to o nástupu nezávislých agentur. Den nezávislosti představí nejen neotřelé kreativní koncepty, ale současně se zamyslí, co specifického mohou nezávislé agentury nabídnout. A co nikoliv. Na bezplatných Shots in the Dark letos uvedeme mimo jiné hodinu toho nejlepšího, co pro PIAF z celého světa vybral americký portál AdForum. 


Wieden + Kennedy Amsterdam pracuje i asi pro nejsilnější holandskou značku, Heineken. Nick Docherty se podílel jako Planner i na této reklamě doslova epických filmových rozměrů.

Druhý den festivalu bude zkoumat vztah efektivity a kreativity. V tomto bloku vystoupí například stratég agentury Wieden & Kennedy Nick Docherty nebo předseda poroty Ramzi Moutran. Bez zajímavosti pro marketéry nebude ani výstup z evropského výzkumu GfK o vyhořelých značkách nebo pohled známého kreativce Petra Václavka, který momentálně působí v Impact BBDO Dubai.

Ve středu se můžeme těšit ještě na jedno velké téma – jak reagovat na revoluci v myšlení zákazníků, kterou vyvolává digitalizace jejich života. Špičkové řečníky ze společností Facebook , Google nebo Sony doplní velké jméno evropské kreativy Myles Lord z německého Heimatu. Ostatně tématem jak vést kreativce k novému pohledu na jejich práci v digitálním věku se bude zabývat o den dříve Yonathan Domnitz z Mindscapes ve svém workshopu.


Myles Lord je jako Managing Creative Director podepsán i pod jednou z nejoceňovanějších kampaní minulého roku, All Eyes on S4.

„Celkově jsme připravili vystoupení třicítky přednášejících z deseti zemí světa. Vedle inspirativních globálních témat se věnujeme i ryze praktickým otázkám, které hýbou tuzemským trhem,“  říká o programu Marek Hlavica, ředitel PIAF. Na všechny řečníky se můžete podívat ZDE.

K PIAF se letos připojí také program partnerské asociace filmových producentů APA s workshopem, příspěvkem na Shots in the Dark a následným večírkem APA v klubu Avion.

Středeční večer uzavře slavnostní předávání cen Best ofPIAF, předání ceny AKA agentura roku a ocenění nejlepším kreativcům BOB. PIAF se opět neobjede bez party na střeše Veletržního paláce.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: