PIAF zná první přednášející na konferenci

10. 3. 2015 | Petr Michl

Konference PIAF zaměřená na marketing a komunikaci proběhne ve dnech 26. a 27. května 2015 v budově Národní galerie – Veletržním paláci. Konference je s třicítkou spíkrů z více než deseti zemí od Británie až po Saudskou Arábii nejnabitější událostí svého druhu v regionu.

Dvoudenní program se skládá z interaktivních workshopů, přednášek, promítání a společenského programu. PIAF je určen jak marketérům a zadavatelům reklamy, tak pracovníkům v komunikaci, reklamě a PR.

Mezi řečníky najdeme třeba kreativního ředitele německého Heimatu Mylese Lorda. Ten patří dlouhodobě mezi nejuznávanější kreativní tvůrce Evropy. Sama agentura je širší veřejnosti známa třeba mimořádnými pracemi pro řetězec Hornbach.


Myles Lord je jako Managing Creative Director podepsán i pod jednou z nejoceňovanějších kampaní minulého roku, All Eyes on S4.

Stratég amsterdamských Wieden + Kennedy Nick Docherty se podělí o svůj pohled na současné a budoucí strategie retailu a jeho značek. Strategie dvou nejvýznamnějších „nových medií“  odhalí kreativní stratég Facebooku Ryszard Sroka a ředitelka ZOO – kreativní agentury Google Mailine Swildens. Šéf sociálních medií Sony Tim Lion zase představí přístupy platné pro retailovou značku.


Wieden + Kennedy Amsterdam pracuje i asi pro nejsilnější holandskou značku, Heineken. Nick Docherty se podílel jako Planner i na této reklamě doslova epických filmových rozměrů.

„Letos se vedle digitálu a vztahu kreativity a efektivity budeme věnovat i nezávislým agenturám. Je to zajímavý segment, který nabízí neotřelé přístupy, protože není svázán korporátními pravidly velkých sítí. Letos chceme věnovat větší pozornost i závěrečné party. Přeci jen – kolik takových party na střeše do roka je?“ říká Marek Hlavica, ředitel festivalu.

Kompletní program PIAF bude představen v průběhu března. Do jeho konce pak mohou zájemci získat zajímavou slevu na vstupné. To pokrývá nejen profesionální program, ale také závěrečné Best of… a vyhlášení Hodnocení AKA Agentura roku a cen BOB. Součástí programu je letos opět bezplatné večerní promítání Shots in the Dark.

Pro mimopražské zájemce o PIAF připravili organizátoři zvláštní nabídku ubytování v rekonstruovaném Parkhotelu – ikonické stavbě české architektury šedesátých let, který přímo sousedí s Veletržním palácem.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: