Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
29. 2. 2016 | redakce

PIAF nabídne světového kreativce i snowboardistku



Sedmý ročník PIAF slibuje dvě konference v jedné. První den totiž bude vedle obvyklých workshopů v češtině věnován tématu sportovního marketingu. „Domníváme se, že v tomto oboru se máme čím inspirovat. Je to oblast, se kterou se spojuje mnoho značek a příležitosti doslova leží před očima,“ říká Marek Hlavica, ředitel PIAF.

Největší hvězdou konference PIAF je bezesporu předseda poroty Ben Tollett z adam&eveDDB Londýn. Pohled na restart značky největší švýcarské banky UBS nabídne její marketingový ředitel Daniel Fischer. Celkem vystoupí na 30 speakerů z 10 zemí. Koná se 26. a 27. dubna v Praze

K nejzajímavějším přednášejícím budou patřit odborníci z londýnské pobočky agentury Octagon, kteří představí způsoby vyhodnocování sponzorských projektů. Expert z  fotbalového týmu Rapid Vídeň vysvětlí, jak se klubu mezi fanoušky podařilo vybrat 3 milióny Eur na stavbu nového stadionu. A britská agentura Activative nabídne metody aktivace sponzorských projektů. Šéf digitální komunikace s fanoušky Borussia Dortmund odhalí způsob, jakým současné technologie vytvářejí vztah ke značce. O zkušenosti se sponzoringem se podělí i snowboardistka, olympijská vítězka Eva Samková.

Druhý den nabídne mimo jiné pohled na měnící se pozici luxusních značek. Bohaté zkušenosti s nimi má Shandor Gancs z nizozemské agentury BSUR. Daniel Fischer z banky UBS popíše reakci slavné tradiční značky na těžké období švýcarského bankovnictví. Současnost a budoucnost sociálních sítí i jejich limity v komerční komunikaci nastíní Jan Řežáb, zakladatel Social Bakers.


Shandor Gancs promluví o měnící se pozici luxusních značek

O kombinaci unikátního designu a zarputilosti při naplňování svého snu promluví designérka a autorka luxusních erotických pomůcek Anna Marešová.

PIAF nabídne i letos bezplatné promítání pro studenty a zájemce o obor – Shots in the Dark. Vyvrcholením druhého dne bude jako tradičně prezentace vítězů mezinárodní soutěže a následná párty.

Více o programu na  www.piafawards.com/conference

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: