Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
18. 2. 2016 | Petr Michl

Photoshop fail: Snickers ovládl zadní obálku časopisu Sport Illustrated se záměrně zpackanou fotografií

Magazín Sport Illustrated věnuje pravidelně prostor krásným dívkám v plavkách se vzezřením dokonalých bohyní. Za to mohou děkovat obvykle přírodě, plastickým chirurgům a zcela pokaždé i těm, kteří jejich snímky upravují ve Photoshopu. Tyčinka Snickers se letos rozhodla narušit pořádky a v reklamě na zadní straně obálky aktuálního plavkového čísla přidává poněkud zpackanou práci. I mistři fotografické postprodukce se totiž mohou splést, když jsou hladoví.

Na reklamě z dílny BBDO New York můžete údajně nalézt až 11 retušérských chyb. Klikněte na fotografii pro její zvětšení a zkuste je identifikovat.

 


Snickers zároveň ovládl i předposlední stranu Sport Illustrated. V tomto případě se negativní dopady hladu odrazily na práci operátora větráku, nezbytné profese dodávající modelkám vítr do vlasů i za naprostého bezvětří. Tentokrát to ovšem poněkud přehnal s intenzitou.

 

Není to první spolupráce Snickers s časopisem. Již v loňském roce dokázali marketéři čokoládové tyčinky vykouzlit ze sloganu „You're not you when you're hungry" falešnou zadní obálku, na níž byla modelka ne zrovna vřelého vzezření bájné a pochopitelně také hladové medúzy. Podívejte se na to v článku Tyčinka Snickers skvěle využila slogan „You're Not You..." na zadní straně časopisu Sport Illustrated.

Zdroj: Adweek

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: