Pepsi v nové celosvětové kampani sází na sociální média

2. 5. 2012 | Bednářová Daniela
Pepsi Pulse NOW board jako zdroj informací má oslovit lidi po celém světě.

Pepsi 7. května spouští novou celosvětovu kampaň “Live for Now” a hlavním komunikačním kanálem mají být sociální média. Pepsi se tak snaží posílit své postavení v popkulturním světě. Jedním z prvků, které jí v tom mají pomoct je NOW board, která vychází z platformy Pepsi Pulse spuštěné už minulý podzim kvůli spojení s talentovou soutěží X Factor. Pepsi Pulse je digitální real-time vizualizace komunikace nejen na sociálních sítích, ale i se zaměřením na nejzajímavější témata napříč internetem.

 

Kromě toho, že bude sloužit jako agregátor zpráv, bude NOW board poskytovat i prostor pro interakci celebrit s fanoušky třeba prostřednictvím různých úkolů a možnost sdílet svoji veškerou aktivitu na Facebooku, Twitteru nebo Pinterestu.

Jak to ale souvisí s Pepsi? Pepsi chce být spojována s trendem pop kultury a slogan “Live for Now” má vystihovat spojení Pepsi a zábavy. Lidem je totiž v podstatě jedno, odkud zábava přichází a jestli se jedná o reklamu nebo klasický internetový obsah. Proto si u Pepsi myslí, že se svým “zpravodajstvím” uspějí.

První celosvětová kampaň společnosti Pepsi bude mít svoje lokální odlišnosti. Stránka Pepsi Pulse bude mít všude stejný vzhled, ale obsah se bude pro každou zemi lišit. Podle hlavního kreativního ředitele společnosti PepsiCo Brada Jakemana je koncept vysílání identické reklamy pro mezinárodní marketing už zastaralou myšlenkou, proto se budou spoty různě po světě lišit v provedení, ale budou se držet hlavní myšlenky kampaně.

Oproti svému největšímu konkurentovi Coca Cole zaostává Pepsi v celosvětovém prodeji o 15 %. Doufá ale, že jí nová celosvětová kampaň pomůže získat další procenta k dobru.

Zdroje: www.techcrunch.cz, www.adage.com

Sdílejte tento článek:
Podobné články: