Pepsi Max strašilo na Halloween lidi s pomocí augmentované reality

4. 11. 2014 | Petr Michl




Znáte tu situaci, kdy si při ranním pohledu do zrcadla připadáte jako někdo úplně jiný? Tak toto je jen trochu odlišný příběh. Značka Pepsi Max je známá svými virály založenými na tom, že si z lidí umí pořádně vystřelit. Na Halloween si pro svůj nový šprým realizovaný agenturou AMV BBDO vybrala kino, konkrétně jeho toalety. Díky využití augmentované reality a displeje namísto zrcadla čekalo tamní kinofily při mytí rukou pořádné překvapení.

Nové vzezření lidi upřímně vyděsilo. Podívejte se na to.

Samozřejmě i tentokrát se objevily spekulace, že je to vše nahrané. Mezi argumenty nevěřících patří třeba to, že ani nejlepší displej nemůže dostatečně realisticky připomínat zrcadlo, že někdo reaguje ještě dřív, než se zobrazí jeho zhyzděná podoba, nebo že jsou všichni lidé až reklamně atraktivní.

Nechceme to rozsuzovat. Jen připomínáme, že Pepsi Max se s takovými řečmi umí vypořádat. Mnoho pochybností bylo napsáno i o jednom z nejúspěšnějších virálu minulého roku, Test Drive, v kterém závodník série NASCAR Jeff Gordon předstíral v autobazaru usedlého páprdu a pak předvedl tamnímu prodejci zkušební jízdu, na kterou jen tak nezapomene. Mezi nevěřící Tomáše patřil i novinář Travis Okulski na snímku níže.



Jednoho dne se pro něj zastavil Jeff gordon v převlečení za taxikáře a ukázal mu, že se mýlil. Stojí to za zhlédnutí.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: