Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
25. 2. 2016 | Petr Michl

Pepsi chystá globální kampaň se stovkami emoji

 

Kreativní formu etiket svých lahví má v posledních letech jakoby předplacenou Coca-Cola. Ani její konkurent Pepsi ovšem nehodlá zaostávat. Tento rok spustí kampaň s emoji, která by měla dostát globálních rozměrů.

Takzvaná #Pepsimoji bude spojena se stovkami různých variant etiket. Spojovacími prvky budou kulatý tvar a barevná kombinace červené, modré a bílé.

 

Kampaň s využitím Emoji měla premiéru již v létě loňského roku v Kanadě, Thajsku a Rusku. Speciální kanadské plechovky můžete vidět výše. Pod tímto odstavcem je pak dojemná thajská reklama.


„Emoji jsou jazykem dneška, ale nikdo je nevypustil do světa tak, jak to v roce 2016 udělá Pepsi. S více než 70 globálními a lokálně unikátními designy emoji vytisknutými na plechovkách, lahvích a kelímcích po celém světě, to budete schopni „říct s Pepsi“ po celé léto 2016,“ uvedl CEO Pepsi, Indra Noovi, při představení kampaně.

Několik příkladů printů, přitom napovídá, že emoji na etiketách ve větším počtu mohou vyjadřovat nejen pocity, ale i příběhy.


Další dávku emocí můžete načerpat i z videí k již proběhlé kanadské kampani.



Na kampani oceňujeme i to, že nepotlačuje ducha loga Pepsi. Jeho kulatý tvar i rozměry na etikách budou zachovány, jen s nimi bude léto o poznání zábavnější.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: