Pepa.cz začne fungovat pod značkou Klido.cz

10. 8. 2017 | Petr Michl
Příběh kolem druhého největšího slevového portálu Pepa.cz spěje k dílčímu rozuzlení. Zapomeňte na Pobytov.cz, je tu Klido.cz.


Na začátku týdne jsme vás informovali o tom, jak druhý největší slevový portál v ČR, Pepa.cz, přišel o stejnojmennou doménu. Nikdy ji totiž nevlastnil a měl na ní licenční smlouvu se  společností Millenium Prague s.r.o., která ji vypověděla a na původní adrese začala ze dne na den provozovat svůj slevový byznys. Po rychlém přestěhování na doménu Pobytov.cz chce budovat novou značku Klido.cz.

Čtyřicetičlenný tým kolem dlouholetého ředitele portálu Pepa.cz Petra Sýkory najde útočiště v nově založené společnosti, která bude vystupovat pod značkou Klido.cz. Nabídku na přesun dostali i současní partneři Pepy. Doména Pobytov.cz, na kterou se původní Pepa pod vedením Petra Sýkory po vypnutí původní domény dočasně přesunul, již nebude využívána.

Krok přichází poté, co se rozhořel spor mezi společníky společnosti Portál Pepa.cz, s.r.o. Ta od roku 2015 zajišťovala aktivity druhého největšího slevového portálu Pepa.cz.

V týdnu se objevily další skutečnosti. Jednatelé společností Millenium Prague s.r.o. i Portál pepa.cz, s.r.o., kteří byli obchodními partnery (Millenium Prague s.r.o.vlastní 50 % společnosti Portál pepa.cz) se obviňují navzájem ze snahy nelegálně vyvést finanční prostředky z druhé jmenované společnosti. Na tu byl zároveň podán i insolvenční návrh jménem Jiřího Jankova, který byl po pár dnech anulován. 

Jankov se dle Sýkory pondělním převzetím domény Pepa.cz snaží projekt paralyzovat nebo zničit. Dle aktuálního prohlášení se rozhodl nečekat na výsledky trestních oznámení a soudní rozhodnutí a zahajuje raději vlastní projekt na zelené louce.

Toto je jedna ze situací, kdy rádi otevřeně žádáme o důvěru. Nemůžeme do ní totiž momentálně vložit víc než sedmiletý obchodní vztah, který máme s hotely, penziony a ostatními partnery po celé České republice a know-how, kterým jsme opakovaně s týmem prokázali, že umíme strhnout lidi pro domácí i zahraniční cestování a přivést je do zařízení našich partnerů," uvádí Petr Sýkora, výkonný ředitel Klido.cz. Hrajeme nyní o čas. Pro spoustu partnerů jsme důležitým generátorem zisku a nemůžeme je opustit uprostřed sezony. Není možné čekat týdny na soudní rozhodnutí. Pokud jsme v pondělí přišli o doménu, ve čtvrtek už náš business zase musí fungovat."

Na Klido.cz byla spuštěna nová prezentace a již nyní je možné si zde koupit víc než 700 nabídek. Sýkora zahájení tohoto projektu vidí jako urychlení změny, které byla stejně nevyhnutelná. Pepa.cz se dlouhodobě profiloval jako poskytovatel nabídek z cestovního ruchu. 

Štítky dokumentu: Budování značky E-Commerce
Sdílejte tento článek:
Podobné články: