Opel v Německu a Británii nabídne doživotní záruku

9. 8. 2010 | RaTP
Automobilka Opel se odhodlala k neobvyklému kroku. V Německu a Británii, tedy na trzích, kde dlouhodobě ztrácí svoji pozici, nabídne svým zákazníkům doživotní záruku. Garance se vztahuje na všechny důležité díly, naopak nepokrývá spotřební materiál, jako jsou olejové filtry, brzdové destičky či hnací řemeny.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Automobilka Opel se odhodlala k neobvyklému kroku. V Německu a Británii, tedy na trzích, kde dlouhodobě ztrácí svoji pozici, nabídne svým zákazníkům doživotní záruku. Garance se vztahuje na všechny důležité díly, naopak nepokrývá spotřební materiál, jako jsou olejové filtry, brzdové destičky či hnací řemeny.
Opravu motoru s převodovkou, chladícího systému, elektroniky i systém řízení automobilka plně uhradí ovšem pouze v případě, že vůz bude mít najeto méně než 50 000 kilometrů - nad tuto hranici se poměr úhrady snižuje, po překrošení 100 000 kilometrové hranice uhradí Opel "jen" 40 % částky. Záruka přestává platit po 160 000 najetých kilometrech anebo po nehodě vozu.
Podle marketérů se jedná o natolik výrazný krok, že by mohl s prodeji vozů skutečně výrazněji zahýbat.
"Opel nabídkou deklaruje nejen zájem o své zákazníky, ale zároveň deklaruje spolehlivost svých vozů," míní Paul Taylor, motoristický žurnalista. "Pokud jeho marketingový tým postaví dobrou kampaň, věřím, že v rámci Evropy posílí na své páté příčce nejprodávanějších vozů."


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: