Nike stupňuje své reklamní představení se spotem Unlimited You

8. 8. 2016 | Petr Michl
Tak tato reklama se vymkla kontrole! Měla mít jen jednu minutu, ale sportovci si to natáhli na 2 minuty 30 vteřin.



Virální hit Unlimited Future ukázal, že lze mít nejlepší reklamu v období všech restrikcí uvalovaných Mezinárodním olympijským výborem, i když nejste oficiálním sponzorem klání pod pěti kruhy. Nyní ale Nike šlape ještě více na plynový pedál. Spotem Unlimited You se přesouvá z jeslí ke sportovním výkonům. A stojí to za to!

Přesněji řečeno začíná také postupně. Všichni tito atleti nestojí za nic, ale jednou budou skvělí," doprovází herec Chris Isaac komentářem záběr malého chlapce, který smečuje v obýváků do nízkého basketbalového koše pro děti.  Velké věci předpovídá i dalším sportovcům. V okamžiku, kdy rozebírá klišé o posouvání vlastních limitů a naplnění maximálního potenciálu, se ale věci i sportovci poněkud utrhnou z řetězů, v případě jednoho gymnasty pak doslova z kruhů.

Hráč týmu Orlando Magic z NBA, Aaron Gordon, zkouší daleký smeč, kdy mu prvotní kinetickou energii pro skok dodá náraz vozu figurujícího v crash testu, na jehož kapotě přitom stojí. O ostatních bláznivinách, které dělají aktéři spotu, se přesvědčte sami.

Osvěžující je především koncept interakce mezi autorem voiceoveru a zobrazovanými sportovci. U 60. vteřiny spotu to chce již Chris Isaac zabalit, ale vymkne se to jeho kontrole a po zbytek reklamy pak jen marně prosí sportovce, aby neprováděli další a další nebezpečné kousky. Chytré je to v tom, že i ty pak mohou posloužit jako samostatná reklama. Například 15vteřinový pre-roll zachycující, jak si pinkají" rychlostí přes 160 kilometrů v hodině tenistka Serena Williamsová a hvězda MLB Giancarlo Stanton (ten pochopitelně s baseballovou pálkou), můžete spatřit nejen na YouTube, ale třeba i na českém portálu Stream.cz. 

Dodejme jen, že tuto skvělou práci má za sebou tradiční agentura Nike, Wieden + Kennedy Portland. Těšíme se na její další díla. Možná přijdou ještě během olympiády.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: