Neutrogena přidává v Brazílii k časopisu čistící ubrousky, kterými můžete utřít make-up dámě na obálce

10. 8. 2015 | Petr Michl



Vzorky produktů jsou něco, s čím se už v ženských časopisech počítá. Překvapit je tak poměrně složité. Aktuální kampani kosmetické značky Neutrogena v Brazílii se ale podařilo vytvořit skutečně zapamatovatelný zážitek.

Neutrogena a její agentura DM9DDB se spojila s týdeníkem Caras, aby vytvořily speciální titulní stránku, kterou zdobí tvář herečky Giovanny Ewbankové. Dané vydání s sebou nese také vzorek kapesníčků pro odstranění make-upu. Nejen, že je čtenářky mohou použít na sebe. Smýt nánosy líčení mohou i přímo herečce z obálky.

Brazilský novinář Diogo Mattos tuto práci nazývá inovací, jež odráží to, jak může vypadat budoucnost reklamy v tištěných časopisech. „Tato interaktivní tištěná reklama dává spotřebitelům možnost být přímým účastníkem kampaně. Zachází s produktem, otestují ho a ověří si a ohodnotí výsledek,“ uvedl Drian Ferugusson z DM9DDB pro brazilský oborový portál AdNews.  Poukazuje na to, že když zákazníci přijdou přímo do kontaktu s produktem, cítí jisté spojení a jsou ochotni zaplatit více. To platí i pro klasické vzorky, v tomto případě bude ale s velkou pravděpodobností tento efekt ještě výrazně posílen.

Na videu níže můžete vidět ředitele DM9DDB Vitora Manziho, jak ukazuje použití kapesníčků v praxi. Nezdá se to, ale herečka na obálce toho měla na sobě pořádnou vrstvu.

Zdroje: AdNews

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: