Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
11. 2. 2016 | Petr Michl, Kateřina Tauchenová

Nesnášíte den sv. Valentýna? Pak vás anti-valentýnské kampaně zaručeně potěší

Svátek svatého Valentýna je neodmyslitelně spjat s květinami, srdíčky a všudypřítomnou zamilovaností, jež na nás vykukuje téměř ze všech reklam, časopisů i obchodních center. Jsou ale lidé, kteří tenhle svátek přímo nesnášejí. Ať už proto, že jsou na den všech zamilovaných zrovna single, nebo jim jednoduše taková přemíra citů přijde trapná. Právě s nimi se každý rok rozhodnou některé značky soucítit a vytvořit pro ně speciální anti-valentýnskou kampaň. Podívejte se na náš výběr. 

Rozřezejte svou ex

Reklamní agentura McKinney nabízí lidem doslovně šanci na „zahřátí jejich studených srdcí uzdravující silou sladké destrukce", konkrétně by se tak mělo stát rozřezáním obrázků svých ex-partnerů v digitálním ohni.

Stačí poslat fotku vybraných bývalých partnerek či partnerů na Instagram nebo Twitter s hashtagem #ShredYourEx. Očistnou akci pak můžete sledovat na ShredYourEx.tv. Ti, co by brali takovéto vyřizování účtů jako vyloženě sobeckou činnost, mají k dispozici bohulibý protiargument. Papírové smetí ze skartovaných fotografií bude totiž využito jako podestýlka v klecích jednoho psího útulku. Dle McKinney vám tak tento rituál má pomoci dvakrát. V okamžiku, kdy uvidíte destrukci fotografie, i ve chvíli, kdy si vzpomenete na to, že díky vaší pomstě není štěňátkům taková zima od země.

Tato kampaň je výsledkem firemní politiky „McKinney’s Ten Percent”. Ve jmenované reklamní agentuře jsou totiž zaměstnanci povzbuzováni k tomu, aby vymýšleli v 10 % svého pracovního času nové způsoby uplatnění kreativity a technologií. Anti-valentýnská kampaň se přitom zdá jako velice vděčné téma.

 

Foul Fashion – Sex zaručen

Skotský prodejce oblečení byl v roce 2013 přesvědčen, že nejjistější způsob, jak na Valentýna najít lásku, je obléci si oblečení právě z jeho kolekce. Kouzlu svých módních kousků věřil dokonce natolik, že nabídl vrácení peněz za nákup, pokud někdo svůj protějšek nenajde. Video, které na kampaň upozorňovalo, neslo „romantický“ název „Vrzneš si, nebo ti vrátíme peníze.“ Takže o lásku tady vlastně tak moc nešlo…



 

Bakery – Zničte Valentýn

Texaská reklamní agentura Bakery šla loni ve vyjadřování negativních emocí vůči srdíčkům a létajícím Amorkům ještě dále. Vytvořila speciální webovou stránku, na níž se její návštěvníci mohou stát svědkem totální destrukce všech sladkých a roztomilých valentýnských klišé. A ve vymýšlení způsobů destrukce byla agentura opravdu kreativní – nalezneme zde vše od rozřezání kytice růží motorovou pilou, přes spálení obřího plyšového medvěda až po uškrcení Amora. Stručně řečeno, tahle stránka není nic pro citlivé povahy.


 Nejprve to „odnesla“ jen kytice růží…


Další přišel na řadu plyšový medvěd…

A nakonec nepřežil ani samotný anděl lásky.

 

ZOOT nechce lásku na povel

Ke dni svatého Valentýna se letos staví negativně ZOOT se svou kampaní „Den srdcařů“. Snaží se s ní vyjádřit, že láska není na povel. Kampaň probíhá online kanály jako Instagram a Facebook, ale je patrná i na výdejnách. Cílem ZOOTu je zákazníky do kampaně aktivně zapojit. K tomu slouží Srdcařské manifesto.

„Chceme, aby s námi lidé aktivně spolupracovali. Namalujte si srdce do dlaně, vyfoťte ho a řekněte o sobě na Instagramu #jsemsrdcar. Sdílejte Manifesto, ať komunita srdcařů promlouvá k světu, “ dodává Pavlína Louženská.


Na speciálně vytvořené stránce www.zoot.cz/jsemsrdcar zákazníci najdou inspiraci na dárky od srdce, ale třeba i možnost poslat komukoliv děkovný e-dopis. K mání budou také srdcařské poukázky a pod vlastní značkou ZOOT Originál byla navržena tematická  a rozmanitá kolekce triček a tašek.

Z našeho pojetí kampaně je jasné, že neočekáváme rekordní tržby. Jde spíše o imageovou záležitost a zdůraznění našeho hravého přístupu. Chceme lidi bavit a vyprávět jim příběhy,“ uzavírá Pavlína Louženská.



MOO - Anti-valentýnské pohlednice

Britský výrobce pohlednic se rozhodl usnadnit práci všem, kteří chtějí dát najevo svůj názor na svátek zamilovaných kolekcí 20 pohlednic se sarkastickým valentýnským přáním. Najdeme mezi nimi například tyto vzkazy: 

"Říkáš, že Valentýn je trapný, komerční a přeceňovaný svátek, ale když ti pak nedám přáníčko, stěžuješ si. Tak fajn: tady máš přání. Spokojená?"

 

"Tlustý. Nahý. Nebezpečný."

„Nic neřekne „Jsi výjimečný“ tak dobře, jako masově vyráběné sentimentální vzkazy napsané někým jiným. Jako třeba tenhle.“

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: