Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
26. 1. 2015 | Petr Michl

Nejrychleji rostoucím sociálním médiem roku 2014 byl Pinterest

Obrázky táhnou. Ze všech sociálních médií loni nejvíce rostl Pinterest. Počet jeho aktivních uživatelů  se téměř zdvojnásobil, navýšil se o 97 %. Říká to studie GlobalWebIndex, která zkoumala celosvětově s výjimkou Číny uživatele ve věku 16-64 let.

Na druhém místě skončil těsně Tumblr s 95% nárůstem aktivních uživatelů, třetí pozici pak obsadil Instagram s 47 %. Výrazné zvýšení uživatelské základny zaznamenal i LinkedIn s 38 %. YouTube pak uzavírá první pětici s pouhým 13% růstem aktivních uživatelů.



Na Twitteru aktivní uživatelé rostli o 5 %. U Facebooku se projevují první náznaky toho, že přestává část lidí bavit - GlobelWebIndex referuje o poklesu počtu lidí, kteří ho aktivně používají, o celých 9 %.

Zdroj: GlobalWebIndex

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: