Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
25. 6. 2013 | Petr Michl

Ne sebevraždám: Vzkazy s dvojím významem

Některé reklamy se vám dostanou pod kůži. Platí to i pro printy pro organizaci zaměřenou na prevenci proti sebevraždám, Samaritans of Singapore. Tamní pobočka síťové agentury Publicis využila ambigramy - tedy texty, které mají jiný význam poté, co je obrátíte o 180 stupňů. V tomto případě se stává z "I'm fine" "Save me,", "I feel fantastic" lze přečíst „vzhůru nohama" jako „I'm falling apart" a „Life is great" se přemění v „I hate myself".

Kampaň dokáže zachytit projevy mnoha depresivních stavů, které lidé před svým okolím skrývají nebo o nich nechtějí mluvit. Za odseknutím: „Mám se fajn," může být skutečně skryté: „Zachraň mě." Ti, co zažili sebevraždu blízkého člověka, si také často vyčítají, že skryté volání o pomoc nerozpoznali nebo ho nebrali dostatečně vážně.

Zvolený přístup ke konceptu této tištěné reklamy je natolik chytrý a výstižný, že překračuje svůj formát i původní lokální zaměření. Připomíná totiž, že schopnost „čtení mezi řádky" může být někdy rozdílem mezi životem a smrtí.




Zdroj: www.adweek.com

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: